اولین گوشی تاشو وان‌پلاس احتمالاً تابستان امسال از راه می‌رسد

fgjyjkgyuk.JPG

وان‌پلاس نیز به نظر می‌رسد قصد دارد با عرضه اولین گوشی تاشوی خود به بازار، به کنار سایر شرکت‌هایی بایستد که دستگاه‌های تاشو را برای کاربران در دسترس قرار می‌دهند.

گوشی‌های هوشمند تاشو در چند سال اخیر موفق شده‌اند توجه کاربران را به سمت خود جذب کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده از طرف یک منبع آگاه در بازار، ۲۸ درصد کاربران موبایل در ایالات متحده قصد دارند یک گوشی تاشو را برای خرید انتخاب کنند و به دنبال یک دستگاه تاشو هستند.

در این شرایط، شرکت‌های سازنده نیز نمی‌خواهند از این موج بازار عقب بمانند. گوگل در نظر دارد اولین گوشی تاشوی خود را در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت (۱۰ ماه می) معرفی کند. حالا خبرها حاکی است که وان‌پلاس نیز در همین راه است و احتمالاً اولین گوشی تاشوی خود را در اواسط مردادماه یا ابتدای شهریورماه رونمایی خواهد کرد.

OnePlus-Flip-tease.webp
-

گوشی تاشو وان‌پلاس احتمالاً در تابستان رونمایی می‌گردد

یکی از منابع آگاه در بازار با انتشار یک توییت اشاره کرده است که اولین گوشی تاشو وان‌پلاس در ماه آگوست راه خواهد انداخت. این منبع اطلاعاتی درباره زمان دقیق رونمایی گوشی تاشو وان‌پلاس ارائه نکرده است. اما وان‌پلاس در طول رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ به این موضوع اشاره کرده بود که واقعاً قصد دارد گوشی تاشوی خود را در پایان ۲۰۲۳ به بازار عرضه کند.

به نظر می‌رسد بر اساس اطلاعات منتشر شده در مورد گوشی تاشو وان‌پلاس، این شرکت در زمانی نزدیک به رونمایی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵، از موبایل تاشوی خود پرده برداری خواهد کرد.

باید منتظر ماند تا ببینیم این شرکت در نهایت گوشی تاشوی خود را با چه مشخصاتی و در چه تاریخی به بازار عرضه خواهد کرد. هم‌اکنون اطلاعات گسترده‌ای در مورد این دستگاه موجود نیست.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GizmoChina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر