وان‌پلاس دو هدفون TWS با قابلیت حذف نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی و قیمت اقتصادی رونمایی کرد

ghjghjgyj.jpg

وان‌پلاس از هوش مصنوعی در هدفون‌های جدید و مقرون‌به‌صرفه‌ی خود به نام وان‌پلاس Nord برای افزایش کیفیت تماس‌های تلفنی استفاده می‌کند.

همچنین، در کنار معرفی گوشی‌های هوشمند Nord 3 5G و Nord CE 3، وان‌پلاس از هدفون TWS جدید خود به نام Nord Buds 2r نیز رونمایی کرده است. این محصول نسخه‌ی ارزان‌قیمت نورد بادز ۲ است که اوایل سال جاری معرفی شده بود.

وان‌پلاس Nord Buds 2r با طراحی داخل گوش مشابه نسل قبل خود عرضه شده است و از نوک‌های سیلیکونی استفاده می‌کند. همچنین، این هدفون بی‌سیم گواهی ضدآب IP 55 را نیز دریافت کرده است. به گزارش گیزموچاینا، وان‌پلاس نورد بادز 2r با درایور دینامیکی بزرگ ۱۲٫۴ میلی‌متری با پوشش تیتانیوم مجهز شده است و از فناوری دالبی اتموس نیز بهره می‌برد. صدای خروجی این محصول همچنین با Dirac Audio Tuner تنظیم شده است.

oneplus-nord-buds-2r-2-64a654d60f068bdcb3a57bc7.webp
-

هدفون‌های وان‌پلاس Nord Buds 2r با میکروفون دوگانه و الگوریتم افزایش وضوح صدای مکالمه با استفاده از هوش مصنوعی، صدای پس‌زمینه را در حین تماس‌های تلفنی کاهش می‌دهد. این هدفون TWS دارای حالتی جهت کاهش نرخ تأخیر به ۹۴ میلی‌ثانیه است و از بلوتوث ۵٫۳ و اتصال همزمان به دو دستگاه پشتیبانی می‌کند. همچنین، با درنظر گرفتن باتری کیس، این محصول تا ۳۸ ساعت شارژدهی دارد و باتری هریک از هدفون‌های آن جداگانه ۸ ساعت دوام می‌آورد.

oneplus-nord-buds-2r-1-64a654d60f068bdcb3a57bc9.webp
-

وان‌پلاس Bullets Wireless Z2 ANC نیز از طراحی مشابه Nord Buds 2r برخوردار است و سیستم حذف‌نویز هیبریدی تا ۴۵ دسی‌بل دارد. این هدفون با درایور دینامیکی ۱۲٫۴ میلی‌متری مجهز شده و از هوش مصنوعی برای بهبود وضوح صدا هنگام تماس‌های تلفنی بهره می‌برد. علاوه بر این، باتری این محصول با درنظر گرفتن کیس شارژ، ۲۰ ساعت دوام دارد و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

وان‌پلاس Nord Buds 2r با قیمت ۲۷ دلار و وان‌پلاس Bullets Wireless Z2 ANC با برچسب ۳۲ دلاری در بازار عرضه می‌شوند. هدفون‌های Nord Buds 2r از حالا در برخی خرده‌فروشی‌های آنلاین و وب‌سایت رسمی وان‌پلاس قابل تهیه هستند و هدفون‌های Bullets Wireless Z2 ANC از ماه آینده در بازار عرضه خواهند شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر