کمپانی ادوبی می‌خواهد نسخه وب فتوشاپ برای همه کاربران منتشر کند

photoshop.JPG

کمپانی نرم‌افزاری ادوبی که برنامه‌های بسیار زیاد و پرطرفداری در زمینه ویرایش عکس و ویدیو دارد، اعلام کرده که شروع به آزمایش نسخه رایگان فتوشاپ تحت وب کرده و قصد دارد این سرویس را در آینده به صورت رایگان در دسترس تمام کاربران خود قرار دهد.

ادوبی که آزمایش نسخه تحت وب رایگان فتوشاپ را اکنون در کانادا آغاز کرده و کاربران می‌توانند از طریق حساب رایگان ادوبی خود، به آن دسترسی داشته باشند، اعلام کرده که قرار است به زودی این نسخه در دسترس همه قرار بگیرد. طبق گفته این شرکت، در نسخه ساده و تحت وب ابزار ویرایش عکس محبوب این شرکت، ویژگی‌های اصلی فتوشاپ به صورت رایگان برای کاربران فراهم شده تا بتوانند ویرایش‌های ساده و معمولی خود را انجام دهند.

«ماریا یاپ»، معاون بخشی تصویربرداری دیجیتال ادوبی توضیح می‌دهد:

«قصد داریم تا فتوشاپ را به صورت آسان‌تر در دسترس افراد بیشتری قرار دهیم تا آن‌ها نیز بتوانند محصول ما را تجربه کنند.»

photo_2022-06-15_08-51-20.jpg
-

ادوبی نسخه وب فتوشاپ را برای اولین بار در پاییز سال گذشته همزمان با ایلاستریتور به کاربران معرفی کرد. این نسخه ساده شده برنامه اصلی فوتشاپ است که با آن می‌توان برخی ویرایش‌های اولیه را انجام داد. هرچند به مرور زمان برخی ابزارهای ویرایش اصلی نیز وارد آن شدند، اما این نسخه همچنان به اندازه برنامه اصلی کاربردی نشده است.

از جمله قابلیت‌های جدید این سرویس می‌توان به امکان ایجاد یک سند جدید از طریق نسخه وب اشاره کرد. در گذشته کاربران امکان ایجاد پروژه‌ای جدید در نسخه وب را نداشتند و باید پروژه از نسخه دسکتاپ به وب منتقل می‌شد، اما حالا امکان راه‌اندازی سند یا پروژه جدید برای مشترکین فتوشاپ فراهم شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: THEVERGE

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر