گوگل پیکسل 3A و 3A XL توقف تولید شدند

Untitled-1.jpg

گوگل امروز اعلام کرده است که تولید گوشی‌های پیکسل 3A و 3A XL را متوقف کرده است. این در حالی است که قیمت این گوشی‌ها به شدت پایین آمده و همچنین هنوز هم میانرده‌ی جدیدی از این خانواده راهی بازار نشده است.

امروز گوگل در خبری اعلام کرد که گوشی‌های 3A و 3A XL توقف تولید شده‌اند. این تصمیم جنجالی گوگل زمانی گرفته شده که هنوز نسخه بعدی این دستگاه یعنی پیکسل 4A هنوز رونمایی نشده و این یعنی گوگل در زمان فعلی میان‌رده‌ای تولید نخواهد کرد.

گوگل تصمیمی گرفته است اما در زمان خوبی آن را منتشر نکرد؛ به دلیل اینکه هنوز میان‌رده بعدی گوگل رونمایی نشده و از سوی دیگر زمان زیادی از رونمایی پیکسل 3A XL نگذشته گوشی که نسخه‌ی بزرگ‌تری از گوگل پیکسل 3A است. مدتی است که در شایعات بسیاری این خبر را می‌خواندیم که گوگل تصمیم دارد تا پیکسل 3A و 3A XL از دور تولید خارج کند و دلیل این کار هم گذشت بیش‌ از یکسال از زمان رونمایی این دستگاه‌ها عنوان شده بود.

این دو دستگاه میانرده گوگل طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارند چراکه بعداز رونمایی این دستگاه کاربران با قابلیت‌های بسیاری روبه‌رو بودند، دربخش دوربین اصلی شاهد یک سنسور بودیم اما کیفیت ثبت تصاویر با دوربین اصلی این دستگاه با پرچمداران قابل رقابت بود و یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این دستگاه قیمت آن ‌بود که به عنوان یک میان‌رده وارد بازار شده بود.

چند روز گذشته شاهد کاهش قیمت این دستگاه بودیم به طوری که پیکسل 3A نزیک به 100 دلار ارزان شد و قیمت آن به 299 دلار رسید، گوگل از این به بعد به فکر تخفیف روی این دستگاه‌ها نیست و این یعنی قیمت این دستگاه‌ها کمتر نخواهد شد. گوگل پیکسل XL نیز با تخفیف نهایی 160 دلاری و قیمت تمام شده 319 دلاری از رده خارج شد.

در پایان متنی که گوگل منتشر کرده، اعلام شده که هنوز کاربران می‌توانند این دستگاه‌ها را با تخفیف‌های نهایی از فروشگاه‌های خرده فروشی خریداری کنند. سایت‌های اعلامی گوگل آمازون،Best Buy و Back Market هستند که کاربراندر حال حاضر نیز می‌توانند فرایند خرید این گوشی را انجام دهند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: engadget

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر