گوشی گیمینگ ردمی K40 با امتیاز چشمگیر و قابل توجهی در بنچمارک AnTuTu رویت شد

خحلاندخالنئخحانلخحغهت9قفاهنقخحهلنقثهختاهخثفتاقفمکتغف76ه7عتفغاغ.jpg

قرار است که در هفتم اریبهشت ماه شاهد اولین گوشی گیمینگ کمپانی ردمی باشیم که به نام K40 Game Enhanced Edition قرار است به بازار بیاید. این گوشی موفق شده است که در بنچمارک AnTuTu امتیاز قابل توجهی را بدست آورد.

براساس شایعات و اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده است، برخی منابع آگاه می‌گویند که این گوشی عضوی از سری ردمی K40 است که عضو گیمینگ این خانواده به حساب می‌آید. پوسترهایی که به صورت رسمی از این دستگاه منتشر شده، برخی اطلاعات نظیر بهره‌مندی از پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک را مشخص می‌کند.

براساس نتایج بنچمارک AnTuTu گوشی گیمینگ کمپانی ردمی توانسته‌ است که امتیاز چشمگیر ۷۲۴،۴۹۵ را بدست آورده. گوشی وان‌پلاس 9 و ویوو ایکس 60 که از پردازنده‌های اسنپدراگون 870 بهره‌ می‌برند، نتوانسته‌اند چنین امتیازی را بدست آوردند.

برخی از شایعات که منتشر شده خبر از این دارد که نسخه ارزان قیمت این گوشی با پردازنده دیمنسیتی ۱۱۰ مدیاتک، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد. براساس اطلاعات بدست آمده، این نسخه از گوشی گیمینگ ردمی K40 از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی سامسونگ با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. البته گفته شده که نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتزی است.

gsmarena_001-1.jpg
-

در رابطه با تاریخ رونمایی نسخه ارزان قیمت ردمی K40 Game Standard Edition بحثی نشده، اما احتمال دارد که همزمان با نسخه اصلی این گوشی نیز رونمایی شود. گزارش شده که قیمت نسخه اصلی این گوشی 305 دلار است. پس باید نتیجه بگیریم که نسخه اقتصادی این گوشی قیمت بسیار پایین‎‌تری خواهد داشت.

در یکی از ویدیوهای رسمی ردمی به سیستم خنک کنندگی این گوشی اشاره شده بود. کاربران بدون شک جذابیت‌های زیادی برای خرید این گوشی را پیش روی خود می‌بینند به عنوان مثال همین بهره‌مندی از سیستم خنک کننده بزرگ‌تر با مساحت حدود ۱۱۵۴۰ میلی متر که کاربران را مجذوب خود خواهد کرد تا بتوانند به بازی بپردازند. البته هنوز توضیحی در رابطه با مکانیزم خنک‌کنندگی این گوشی منتشر نشده است.

باید حداقل یک هفته دیگر صبر کنیم و ببینیم که به همراه گوشی گیمینگ ردمی چه قابلیت‌هایی ارائه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر