حذف دنبال‌کنندگان جعلی در اینستاگرام به‌صورت آسان‌تر انجام می‌شود

instagram.jpg

با معرفی مجموعه ابزارهای جدید، اینستاگرام اقدام به جلوگیری از هجوم هرزنامه‌ها و گسترش حساب‌های جعلی نموده است.

ابزارهای جدید اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهند که کنترل بیشتری بر محتوای هرزنامه و بات‌ها در صفحات شخصی خود داشته باشند و مطابقت محتوای ارسالی خود با قوانین و دستورالعمل‌های پلتفرم را بررسی نمایند. این ابزارها به طور تدریجی در هفته‌های آینده برای کاربران قابل دسترسی خواهند بود.

اقدامات بهبودی نیز در سیستم تشخیص خودکار هرزنامه در بخش‌های نظرات، برچسب‌ها، بازدیدها و دنبال‌کنندگان اینستاگرام اعمال شده است. سیستم‌های تنظیم این شبکه اجتماعی، فالوورهای جعلی و محتوای هرزنامه را شناسایی و علامت‌گذاری می‌کنند، این امر به کاربران اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی و به‌صورت دسته‌جمعی این محتواها را حذف و مدیریت بهینه‌تری انجام دهند.

instagram-anti-spam-tools

همچنین، حساب‌های جعلی یا بات‌های مشکوک در صندوق ورودی پیام‌های خصوصی فیلتر می‌شوند، این اقدام به کاربران اجازه می‌دهد تا آن‌ها را بررسی نموده و اقدامات لازم را انجام دهند. اگر پیام‌ها به‌ اشتباه علامت‌گذاری شوند، کاربران می‌توانند آن‌ها را تأیید و به صندوق پیام‌های اصلی بازگردانند. همچنین، پیام‌های نشانه‌گذاری‌شده به‌عنوان اسپم که تا ۳۰ روز مورد بررسی قرار نگیرند، به‌طور خودکار حذف می‌شوند.

کاربران اینستاگرام قادرند پست‌های شناسایی شده به‌عنوان اسپم را به‌صورت گروهی مشاهده، حذف یا تأیید نمایند. همچنین، اینستاگرام درحال آزمایش قابلیت مخفی‌سازی اکانت‌های هرزنامه‌ای است.

آزار و اذیت و هرزنامه از مدت‌ها قبل یکی از تمرکزهای اصلی اینستاگرام بوده و همچنان این پلتفرم با این نوع محتوا مقابله می‌کند. پلتفرم تحت مالکیت متا همچنین با حساب‌های کاربری و بات‌هایی که محتوای جنسی منتشر می‌کنند، برخورد می‌کند. به‌هرحال این شبکه‌ی اجتماعی باید تعادل مناسبی بین آزادی ارائه‌ی نظرات و دیدگاه‌های مختلف و جلوگیری از انتشار محتوای نامناسب ایجاد کند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر