بررسی موتو جی 84 و رنگ‌های بسیار جذاب آن

Untitled-2.jpg

موتو جی 84 با سه رنگ متنوع و پیکربندی 12/256 گیگابایتی، هفته گذشته در بازار اروپا عرضه شد.

رنگ و طراحی گوشی موتورولا جی 84

Untitled-1.jpg

موتو جی 84 در سه رنگ جذاب آبی مارشمالو، آبی نیمه شب و رنگ سال 2023 یعنی سرخابی که رنگ بسیار زنده و شادی می‌باشد، رونمایی شد. ولی این رنگ‌ها ممکن است طبق سلیقه همه افراد نباشد. این گوشی با قیمت 299 یورو این هفته در بازار اروپا عرضه شده است که جز گوشی‌های خوش قیمت به حساب می‌آید.

طبق آخرین طراحی‌های موتورولا، جنس گوشی موتورولا جی 84 از چرم مصنوعی (وگن) می‌باشد که حس خوبی هنگام لمس کردن به شما می‌دهد و زمانی که گوشی را در دستانتان دارید خیالتان راحت است که خط و خشی شما را تهدید نخواهد کرد. امضا و لوگو خاص این شرکت روی جعبه و پشت گوشی موتو جی 84 قرار دارد.

نمایشگر موتورولا جی 84

موتورولا جی 84 یک صفحه نمایش 6.5 اینچ اولد (OLED) با نرخ نوسازی 120 هرتز و یک دوربین 50مگاپیکسلی می‌باشد. موتورولا نسبت به قیمت متناسب، کیفیت بسیار بالایی درطراحی داخلی و خارجی خود ارائه داده است.

باتری و پردازنده موتو جی 84

این گوشی با باتری قوی 5000 میلی‌آمپر و وزن 166.8 گرمی دارای کابل یو اس بی، شارژر 33 واتی و یک قاب شفاف می‌باشد.

در بخش پردازنده این گوشی از اسنپدراگون 695 استفاده شده است که پردازنده قوی یا پرچم‌داری نمی‌باشد. اما از طرفی بخاطر 6 نانومتری بودن این تراشه نظر همه را به سمت خود باز‌می‌گرداند.

موتو با ویژگی‌های دیگر خود همانند رم 12 گیگاباتی، اسپیکر‌های استریو و سیستم‌عامل اندروید 13 روانه بازار شده است.

این گوشی با قیمت مناسب و کیفیت بالا بنظر گزینه خوبی برای خرید در بین گوشی‌های میان‌رده خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر