اولین بنچمارک گلکسی S24 پلاس افشا شد؛ ادامه استفاده از 8 گیگابایت رم

fbfghn.JPG

تا معرفی سری گلکسی S24، چند ماه فاصله داریم، اما حالا شاهد افشای نخستین بنچمارک مدل پلاس این خانواده هستیم. گلکسی S24 پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است و از تجهیزات آن به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و 8 گیگابایت رم خبر می‌دهد.

این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-S926U در بخش‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیاز 2233 و 6661 را کسب کرده است. همان‌طور که گفته شده، کره‌ای‌ها همچنان از 8 گیگابایت رم در نسخه پایه استفاده می‌کنند.

گلکسی S24 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد، اما انتظار می‌رود که در برخی بازارها نسخه‌ای از گلکسی اس ۲۴ پلاس با چیپست اگزینوس به فروش برسد. همچنین این دستگاه به‌طور پیش‌فرض از اندروید 14 بهره خواهد برد.

Galaxy-S24-Plus-Benchmark.jpg.webp
-

اسنپدراگون 8 نسل 3 شامل هسته فوق‌قدرتمندی با فرکانس 3.30 گیگاهرتز است. پیکربندی این چیپست شامل 1 هسته با فرکانس 3.30 گیگاهرتز، 3 هسته با فرکانس 3.15 گیگاهرتز، 2 هسته با فرکانس 2.96 گیگاهرتز و 2 هسته با فرکانس 2.27 گیگاهرتز می‌شود. همچنین این چیپست با پردازشگر گرافیکی آدرنو 750 تجهیز شده است.

معرفی رسمی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده است و از تمام جزئیات آن درآگاه خواهیم شد. باید منتظر پیشرفت‌های بزرگی در عملکرد تراشه پرچمدار کوالکام باشیم.

لازم به ذکر است که نتیجه بنچمارک گلکسی S24 پلاس دیگر در دیتابیس گیک‌بنچ 6 وجود ندارد؛ به همین دلیل ممکن است داده‌های جعلی در مورد آن منتشر شده باشد یا اطلاعات مربوطه توسط فردی حذف شده باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MySmartPrice

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر