سامسونگ از بزرگ‌ترین تلویزیون OLED خود رونمایی کرد

یریبیبل.jpg

سامسونگ با معرفی مدل ۸۳ اینچی S90C، به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تلویزیون OLED شناخته می‌شود. در این مدل جدید، سامسونگ از تکنولوژی OLED WRGB پنلی که از LG Display تأمین شده استفاده کرده است. قابل ذکر است که نسخه‌های قبلی این تلویزیون با ابعاد ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی از پنل‌های QD-OLED سامسونگ بهره می‌بردند.

به گزارش SamMobile، تلویزیون ۸۳ اینچی S90C OLED سامسونگ دارای پنل OLED ۴K با عمق رنگ ۱۰ بیتی و نرخ تازه‌سازی تصویر متغیر ۱۴۴ هرتز است. همچنین این تلویزیون از فناوری‌های AMD FreeSync Premium Pro و HDR10+ Gaming نیز پشتیبانی می‌کند. با توجه به تکنولوژی خودتابشی، تلویزیون سامسونگ تا ۱۰۰ درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

Samsung-OLED-TV.jpg.webp
-

در ارتباط با ویژگی‌های صوتی، تلویزیون سامسونگ دارای اسپیکرهای ۲.۱ کاناله با توان خروجی ۴۰ وات است و از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، تلویزیون قابلیت اتصال بی‌سیم به ساندبارهای Q-Symphony سامسونگ را نیز دارا می‌باشد.

در مورد اتصالات، تلویزیون ۸۳ اینچی دارای چهار پورت HDMI ۲.۱، سه پورت USB Type-A، یک پورت اترنت، یک پورت نوری خروجی صدا و یک پورت کابل است. این تلویزیون همچنین از فناوری‌های Wi-Fi ۵، AirPlay ۲ و بلوتوث ۵.۲ نیز پشتیبانی می‌کند.

TV-Samsung.jpg.webp
-

این دستگاه دارای ویژگی‌های دیگری نیز است. از جمله پردازنده کوانتومی عصبی، سیستم‌عامل تایزن ۷.۰، دسترسی به تمام برنامه‌های استریم صوت و تصویر، و همچنین دستیارهای صوتی گوگل، Alexa و SmartThings Hub. این تلویزیون همچنین با پشتیبانی از Samsung Gaming Hub و دسترسی به سرویس‌های استریم بازی ابری مانند انویدیا GeForce Now و Xbox Cloud Gaming، برای گیمرها امکانات متنوعی را فراهم می‌کند.

از ضعف‌های این تلویزیون می‌توان به عدم پشتیبانی از Dolby Vision HDR و عدم وجود رسیور One Connect Box برای اتصال دستگاه‌های جانبی و Zero Gap Wall Mount برای نصب دیواری اشاره کرد.

این بزرگ‌ترین تلویزیون OLED سامسونگ با قیمت ۵۴۰۰ دلار در ایالات متحده عرضه خواهد شد و تاریخ دقیق عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: SamMobile

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر