حلقه گلکسی ستاره رویداد Galaxy S24 Unpacked در ژانویه خواهد بود

msg118467570-53598.jpg

قرار است که در ماه ژانویه رویداد رونمایی از سری جدید گوشی‌های سامسونگ برگزار شود که در این رویداد قرار است از حلقه هوشمند نیز رونمایی شود.

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که حلقه هوشمند در یک دسته بندی جدیدی از وسایل پوشیدنی متمرکز بر سلامت قرار خواهد گرفت و امکان اینکه امسال به بازار عرضه نشود بسیار بالا می‌باشد.

Ice Universe اعلام کرده است که این حلقه سلامت به همراه سری گوشی S24 در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد.

به علاوه، به نظر می‌رسد سامسونگ انتظارات بالایی از این خط محصول جدید دارد، و گفته شده که گلکسی رینگ محصول برجسته این رویداد خواهد بود، شاید حتی از خود مجموعه گلکسی S24 بیشتر بدرخشد.

حلقه هوشمند سامسونگ و تاریخ رونمایی

هرچند رونمایی از سری‌های S22 و S23 در ماه فوریه برگزار شد اما پیش‌بینی می‌شود امکان عرضه در ژانویه وجود داشته باشد. سوال اینجا است که حلقه هوشمند سامسونگ در زمان مناسب آماده عرضه خواهد بود یا خیر؟

samsung-ring.jpeg

گزارشات نشان می‌دهد که سامسونگ آماده برای تولید انبوه است، اما مجوزهای تنظیمی و مورد نیاز یک محصول سلامت، این پروسه را طولانی‌تر خواهد کرد. ظاهرا حلقه هوشمند سامسونگ اکثر ویژگی‌های ساعت‌های گلکسی را ترکیب و استفاده کرده است. که حول محور سلامت می‌باشند و در عوض بیشتر (یا حتی همه) ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند را حذف کند. (هنوز مشخص نیست که آیا حتی دارای یک نمایشگر خواهد بود یا خیر.)

فرم کوچک و جمع و جور این حلقه می‌تواند مخاطبان بیشتری‌تری را جذب کند بخصوص افرادی که طرفدار ساعت‌های کلاسیک هستند یا حتی از ساعت استفاده نمی‌کنند، اما همچنان دوست دارند از سلامت، خواب، ضربان قلب و.. مطلع باشند.

به گفته‌ی Ice Universe این حلقه چیزی بیشتر از یک مچ‌بند هوشمند خواهد بود، بلکه به بزرگ‌ترین نوآوری سامسونگ، در بخش محصولات پوشیدنی خواهد بود. (در مورد مچ‌بندهای هوشمند، به نظر می‌آید که سامسونگ تولید آن‌ها را متوقف کرده است).

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر