احتمالا سامسونگ فقط یک مدل نمایشگرهای آیفون 14 را تامین کند

Iphone14pro.JPG

تقریبا پنج سالی است که کمپانی اپل نمایشگر تمام آیفون‌های خود را از غول تکنولوژی کره‌ای خریداری می‌کند. حالا اخباری از منابع موثق به گوش می‌رسد که اپل در حال کاهش وابستگی خود به سامسونگ است. از همین رو شایعه‌ای مطرح شده که امسال تنها یک مدل از سری آیفون 14 به نمایشگر اولد ساخت سامسونگ مجهز خواهد بود.

راس یانگ، کسی که همه اخبار دقیق کمپانی اپل را در اختیار دارد و به ندرت اظهاراتش اشتباه از آب در می‌آید، اعلام کرده که سامسونگ امسال فقط تامین‌کننده اختصاصی نمایشگر 6.1 اینچی آیفون 14 پرو خواهد بود. او ادامه داده که سفارشات نمایشگر 6.7 اینچی آیفون 14 پرو مکس هم بین سامسونگ و LG تقسیم خواهد شد.

در گزارش دیگری امده که 20 تا 25 درصد سفارشات آیفون 14 به کمپانی BOE اختصاص پیدا کرده و باقی مدل‌ها نیز به همراه نمایشگر 6.7 اینچی آیفون 14 مکس همچنان بین سامسونگ و LG تقسیم خواهند شد.

کمپانی اپل تا به الان فقط سفارش مدل پرو را به LG داده که گفته می‌شود، این امر به علت تجربه کم LG در ساخت پنل‌های LTPO باشد، همینطور لازم به ذکر است که LG از ظرفیت تولیدی بالای سامسونگ برخوردار نیست.

iphone-14-familie-2.jpg
-

گفتنی است که پنل‌های LTPO جهت ایجاد رفرش ریت پویا حیاتی هستند و طبق جدید‌ترین شایعات مدل‌های معمولی سری 14 همگی دارای رفرش ریت 60 هرتزی خواهند بود.

همچنین مدل‌های آیفون 14 پرو و پرو مکس احتمالا ناچ خود را با طراحی حفره بیضی شکل جایگزین کنند، همینطور انتظار می‌رود که مدل‌های مذکور دارای حسگر دوربینی باشند که آنها را به بهترین دوربین‌های موبایلی سال 2022 بدل خواهد کرد.

در کنار سایر موارد می‌توان همچنین به استفاده از تراشه‌ای اشاره کرد که با فرایند پیشرفته‌تری نسبت به A15 Bionic پنج نانومتری ساخته می‌شود. در نهایت انتظار می‌رود اپل این سری را در شهریور ماه معرفی کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: partonews

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر