مایکروسافت عرضه کنترلر و هدست بی‌سیم ایکس باکس با طرح استارفیلد را آغاز کرد

jhlihjg.jpg

لوازم جانبی جدید برای کنسول بازی ایکس باکس با طرح استارفیلد در دسترس خریداران قرار گرفته‌اند.

مایکروسافت در مراسمی که روز گذشته برگزار کرد، بازی مورد انتظار استارفیلد را برای کنسول‌های بازی ایکس باکس معرفی کرد. به علاوه، دسته بازی و هدست ایکس باکس با طرح استارفیلد نیز به منظور علاقه‌مندان به این بازی رونمایی شد.

دسته بازی جدید با طرح استارفیلد ایکس باکس با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار از امروز در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. این دسته بازی با رنگ خاکستری و طلایی و با تکسچر تم بازی استارفیلد طراحی شده است.

starfield-xbox-controller-6486ece7f51ae00f1fd2a4d4.webp
-
starfield-xbox-headset-6486ed1cf51ae00f1fd2a4d7.webp
-

هدست بی‌سیم اختصاصی استارفیلد نیز با قیمت ۱۲۴٫۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. این هدست با الهام از رنگ خاکستری و جزئیات بازی استارفیلد طراحی شده است و قابلیت بی‌سیم بودن را داراست.

starfield-bethesda-watch-6486ed96f51ae00f1fd2a4db.webp
-

به علاوه، بتسدا از یک ساعت نیز در قالب کالکشن بازی استارفیلد رونمایی کرده است. این ساعت فیزیکی استارفیلد با اتصال به گوشی هوشمند، قابلیت نمایش اعلان‌ها را داراست.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: THEVERGE

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر