توسعه بازی Like A Dragon Gaiden تنها 6 ماه طول خواهد کشید

Untitled-1.jpg

ماسایوشی یوکویاما، کارگردان چند عنوان از سری بازی‌های یاکوزا به تازگی طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که ساخت بازی Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name، کمتر از یک‌ سال زمان نیاز دارد و در ابتدا به عنوان یک DLC برای بازی Like a Dragon 8 در نظر گرفته شده بود.

بازی Like A Dragon Gaiden، روایت‌گر اتفاقات بین دو بازی Yakuza 6 و Yakuza: Like A Dragon است. در جایی که شخصیت محبوب این سری بازی، یعنی Kazuma Kiryu، مرگ خود را جعل کرده و زندگی جدیدی را به دور از کسانی که دوستشان دارد، شروع می‌کند.

ماسایوشی یوکویاما، رئیس استودیو Ryu Ga Gotoku و کارگردان چندین عنوان از سری بازی‌های یاکوزا، مانند Yakuza 5 و Yakuza 0، در رابطه با زمان کم مورد نیاز برای ساخت این بازی توضیحاتی داد و گفت که در این عنوان از موتور بازی‌سازی Like A Dragon Infinite Wealth استفاده شده، به همین دلیل زمان زیادی برای توسعه این عنوان نیاز نخواهیم داشت. این بازی همراه با تریلری معرفی شد که می‌توانید مشاهده کنید.

او در این رابطه گفته است که تفاوت زیادی بین دو بازی Like a Dragon Gaiden و Like a Dragon 8 وجود نخواهد داشت؛ در واقع بازی جدید Like a Dragon Gaiden، در ابتدا به عنوان بخشی از بازی Like a Dragon 8 در نظر گرفته شده بود و می‌توانستیم داستان Kiryu را در 30 دقیقه توضیح دهیم اما تصمیم گرفتیم تا این داستان را تبدیل به یک بازی جداگانه کنیم. این امر باعث می‌شود که ساخت پروژه، طولانی‌تر از ساخت DLC شود و نیازمند طراحی و محتوای بسیار بیشتری باشد اما به دلیل این‌که هر دو پروژه به یکدیگر مربوط هستند، موتور جداگانه‌ای برای آن نخواهد ساخت؛ بنابراین نیازی به ساخت تمام پروژه نیست و تنها حدود شش ماه زمان برای این پروژه نیاز داریم.

عنوان Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان)، برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر