گوشی گلکسی A55 به گرافیک AMD مجهز خواهد بود

hjgj.jpg

منابع مطلع در کشور هلند اعلام کرده‌اند که سامسونگ در حال توسعه و تولید گوشی میان‌رده‌ای به نام گلکسی A55 با استفاده از پردازنده‌ی گرافیکی AMD می‌باشد.

گلکسی A55 به عنوان یکی از پراطرفدارترین مدل‌های گوشی میان‌رده در جهان شناخته می‌شود، با این حال، اطلاعات مفصلی در مورد مشخصات فنی این مدل جدید هنوز به دست نیامده است. وب‌سایت گلکسی‌کلاب ادعا می‌کند که به مشخصات فنی گوشی گلکسی A55 سامسونگ دسترسی دارد.

به گفته منابع، منتظریم که سامسونگ گوشی گلکسی A55 را در مارس سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه کند. این گوشی احتمالاً از پردازنده‌ی Exynos 1480 بهره‌برداری خواهد کرد و اطلاعاتی درباره استفاده از پردازنده‌های اسنپدراگون ارائه نشده است.

گلکسی‌کلاب ادعا می‌کند که شماره‌مدل پردازنده مورد استفاده در گوشی گلکسی A55، S5E8845 است، در حالی که سامسونگ برای پردازنده‌های Exynos 1380 و Exynos 1280 از شماره‌مدل‌های S5E8835 و S5E8825 استفاده کرده بود. این تشابه‌ها نشان‌دهنده استفاده ممکن از تراشه‌ی Exynos 1480 در گلکسی A55 است.

هنوز مشخص نیست که تأثیر قیمت پردازنده Exynos 1480 چگونه بر روی قیمت نهایی گوشی گلکسی A55 خواهد بود. اما احتمالاً باید منتظر باشیم که قیمت این گوشی افزایش پیدا کند. به گفته‌ی شایعه‌ها، انتظار می‌رود که تراشه‌ی جدید سامسونگ از گرافیک AMD بهره‌برداری کند.

گلکسی‌کلاب همچنین اعلام کرده است که سامسونگ در دوربین گوشی گلکسی A55 تغییراتی انجام نخواهد داد و این گوشی همچنان دارای دوربین اصلی با دقت ۵۰ مگاپیکسل خواهد بود. گوشی گلکسی A55 از میان‌رده‌های مورد انتظار بازار محسوب می‌شود و پس از عرضه، به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های میان رده شناخته خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: galaxyclub

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر