سیستم عامل macOS Sonoma در تاریخ 4 مهر عرضه می‌شود

msg118467570-53597.jpg

سیستم عامل جدید اپل 4 مهر (26 سپتامبر) عرضه خواهد شد.
سونوما علاوه بر ویژگی های متعددی که به ارنغان می‌آورد، حس و حال iOS را به کاربران منتقل می‌کند.

ویژگی‌های جدید مک او اس Sonoma

Sonoma سونوما ویژگی‌های متعددی را به macOS ارائه می‌دهد. کاربران مک او اس از ابزارهای جدید دسکتاپ، ویژگی‌های ویدیوکنفرانس و حالت بازی جدیدی که گفته می‌شود نرخ فریم را افزایش داده و تاخیر در حین بازی را کاهش می‌دهد،تجربه خواهند کرد.

در بخش کنفرانس‌ ویدیویی، از جمله ابزار به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش و یک ویژگی دیگر به نام Presenter Overlay اجازه می‌دهد که کاربر آزادی بیشتری در اشتراک گذاری محتوای مورد نظر و همزمان تصویر خود داشته باشد و به راحتی حرکت کنند.

حریم خصوصی سیستم عامل سونوما

علاوه بر افزایش کارایی و تغییرات ظاهری، کاربران سیستم‌عامل جدید، تغییرات مهمی در حوزه حریم خصوصی نیز خواهند دید. هشدارهای مربوط به محتوای حساس، حالت قفل بهبود یافته و قابلیت‌های بهتر در رمزگذاری رمز عبور، اطلاعات شما را از همیشه بهتر و ایمن‌تر نگه می‌دارند.

همچنین، مرورگر Safari از ویژگی‌های جدیدی بهره خواهد برد، از جمله پروفایل‌های مرورگر که می‌توانند مجموعه‌های مختلفی از بوک‌مارک‌ها و فوکوس‌هایمخصوص خود را داشته باشند. همچنین گفته می‌شود که عملکردجستجو بهبود یافته است.

نصب سیستم عامل مک او اس Sonoma

برای داشتن این نسخه و نصب macOS Sonoma حداقل باید یکی از نسخه‌های زیر را داشته باشید: MacBook 2018 یا Mac Mini، iMac 2019، iMac Pro 2017، Mac Pro 2019 یا Mac Studio 2022.

منبع خبر: theverge.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر