شایعه: بازی تک‌ نفره AAA براساس فیلم‌های SAW در حال توسعه است

saw game.jpg

به تازگی شایعه‌ای توسط اینسایدر معروف به نام The Tipster، در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر شده است و براساس گفته او، یک عنوان تک نفره AAA ترسناک در سبک بقا با عنوان SAW در حال توسعه است.

اینسایدر و لیکر معروف، The Tipster، در شبکه اجتماعی X ادعا کرده است که این بازی، یک عنوان چندپلتفرمی خواهد بود که احتمالاً به معنای پلی‌استیشن 5 و سایر پلتفرم‌های نسل فعلی است. او در ادامه توضیح داده است که رونمایی از این عنوان، برای اواخر سال 2024 برنامه‌ریزی شده است و در سال 2025 نیز عرضه خواهد شد.

به گفته او: "یک بازی AAA چندپلتفرمی با نام کد داخلی 'project_gideon' در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد که تجربه‌ای تک‌ نفره است و داستانی مخصوص به خود را روایت می‌کند. رونمایی از این بازی در سال 2024 اتفاق خواهد افتاد و تاریخ انتشار آن، در فصل اول یا دوم سال 2025 خواهد بود."

به جز ادعاهای The Tipster، هیچ خبر دیگری درباره این شایعه وجود ندارد، بنابراین بهتر است تا زمان انتشار اخبار جدید، شایعات منتشر شده را جدی نگیریم؛ البته با توجه به پتانسیل بالای این فیلم، ساخت یک بازی در دنیای سری فیلم‌های اره، آنچنان دور از ذهن نیست.

براساس اخباری که پیش از این اعلام شده بود، شرکت Lionsgate به دنبال فروش ایده ساخت یک بازی از سری دنیای SAW به توسعه‌دهندگان است، چراکه استودیو Bloober Team در مورد این موضوع صحبت کرده است و به گفته آن‌ها، تیم سازنده به جای ساخت بازی اره، تصمیم به ساخت یک IP جدید به نام Blair Witch را گرفتند.

تیم Bloober در این رابطه گفته است: "شرکت Lionsgate به سراغ ما آمد و گفت که به بازی Layers of Fear شما علاقه داریم و نحوه کار شما را مشاهده کردیم، بنابراین می‌خواهیم با شما همکاری کنیم. لطفاً لیست IP‌های ترسناک ما را ببینید و یکی را انتخاب کنید." او در ادامه توضیح داد: "ما می‌توانستیم SAW را انتخاب کنیم که محبوب‌تر از Blair Witch است اما تصمیم گرفتیم Blair Witch را انتخاب کنیم؛ زیرا جهان این بازی، فرصت‌های زیادی برای ساختن تجربه‌های جدید به ما می‌داد. به همین دلیل بود که این پروژه را انتخاب کردیم."

تلاش‌های شرکت Lionsgate برای تبدیل IPهای خود به بازی، قابل مشاهده است. به عنوان مثال، این شرکت اعلام کرده است که یک بازی AAA از دنیای John Wick به زودی منتشر خواهد شد. اگر اطلاعات The Tipster در مورد ساخت بازی جدید SAW درست و دقیق باشد، می‌تواند بسیاری از بازیکنان و عاشقان ژانر وحشت را به خود جذب کند.

در صورت انتشار اخبار رسمی در رابطه با این بازی، آن را در فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر