گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ که چهار به‌روزرسانی سیستم‌عاملی دریافت می‌کنند

سامسونگ.jpg

کمپانی سامسونگ اعلام کرد که برای دستگاه‌هایی که لیست آن‌ها را در ادامه خواهیم دید، چهار به‌روزرسانی سیستم‌عاملی منتشر خواهد کرد.

سامسونگ با برگزاری مراسم آنپکد 2022 به کاربران خود اعلام کرد که پرچمداران جدیدش حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهند داشت و تا چهار سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد. در سال ۲۰۲۰، سامسونگ سه به‌روزرسانی سیستم‌عاملی را برای دستگاه‌های گلکسی اس و گلکسی نوت و گلکسی A خود تضمین کرد. سال بعد، شیائومی و وان پلاس و اوپو اعلام کردند که این کار را برای دستگاه‌های پرچم‌دار خود انجام می‌دهند.

غول تکنولوژی کره‌ای بار دیگر تصمیم دارد تا پیشتاز به‌روزرسانی‌های اندروید باشد. امسال این کمپانی وعده چهار سال به‌روزرسانی را به خریداران خود داده است. این شیوه‌ی به‌روزرسانی نه‌تنها برای جدیدترین سری گلکسی اس ۲۲، بلکه برای بهترین گوشی‌های اندرویدی ۲۰۲۱، ازجمله سری گلکسی اس ۲۱ و تاشوهای زد فولد ۳ و فلیپ ۳ و دستگاه اس ۲۱ FE نیز اعمال می‌شود.

سامسونگ در همین رابطه بیانیه مطبوعاتی منتشر کرده و گفته:

سامسونگ الکترونیکس امروز با ارائه‌ی به‌روزترین و ایمن‌ترین تجربه‌ی موبایلی ممکن برای کاربران و انتشار حداکثر چهار نسل از One UI و سیستم‌عامل اندروید در دستگاه‌های گلکسی منتخب، تعهد خود را بیشتر می‌کند.

سامسونگ قصد دارد این کار را برای طیف بیشتری از محصولات مختلف خود در اکوسیستم گلکسی گسترش دهد؛ به‌همین‌دلیل، با شرکای خود برای انتشار به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید ازطریق Samsung One UI، همکاری نزدیکی دارد.

samsung-galaxy-s22-plus-5g-black-vertical.webp
-

گوشی‌های هوشمندی که چهار نسخه‌ی به‌روزرسانی اندروید را دریافت می‌کنند

سری گلکسی اس

گلکسی اس ۲۲

گلکسی اس ۲۲ پلاس

گلکسی اس ۲۲ اولترا

گلکسی اس ۲۱

گلکسی اس ۲۱ پلاس

گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس ۲۱ FE

گوشی‌های گلکسی اس آینده

سری گلکسی Z

گلکسی زد فولد ۳

گلکسی زد فلیپ ۳

گوشی‌های گلکسی A آینده

تبلت‌هایی که چهار نسخه‌ی به‌روزرسانی اندروید را دریافت می‌کنند

گلکسی تب اس ۸

گلکسی تب اس ۸ پلاس

گلکسی تب اس ۸ اولترا

تبلت‌های تب اس آینده

ساعت‌های هوشمندی که چهار نسخه‌ی به‌روزرسانی اندروید را دریافت می‌کنند

گلکسی واچ ۴

گلکسی واچ ۴ کلاسیک

ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ آینده

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidcentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر