توییتر قابلیت پاسخ دادن به توییت از طریق عکس یا ویدیو را آزمایش می‌کند

Untitled-1.png

شبکه اجتماعی توییتر می‌خواهد قابلیت جدیدی را امتحان کند که شبیه به قابلیت Tweet Take تیک تاک است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد واکنش خود به یک توییت (Quote Tweet) را با کمک عکس یا ویدیو ارسال کنند.

توییتر اعلام کرده که این قابلیت در حال حاظر فقط برای برخی از کاربران سیستم‌عامل IOS در دسترس است و این کاربران نیز برای دسترسی به این قابلیت باید در منوی ریتوییت گزینه جدید تحت عنوان «نقل قول توییت با واکنش» (Quote Tweet with reaction) مشاهده خواهید کرد. با انتخاب آن به صفحه‌ای می‌روید که در آن می‌تواند عکس یا ویدیو جدیدی بگیرید یا از موارد داخل گالری خود استفاده کنید و همچنین توییت مورد نظر شما در بالای آن نمایش داده می‌شود.

یکی از مدیران توییتر با ارسال توییت خود این این قابلیت استفاده کرده است که برای مشاهده، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید؛ همچنین Tweet Take شبیه به ویژگی پاسخ ویدیویی تیک تاک است که اینستاگرام نیز اخیرا آن را برای Reels خود اضافه کرده بود.

برخی از کاربران از زمانی که این خبر منتشر شده مخالفت خود را ابراز کرده‌اند و گفته‌اند که راه آسانی برای آزار و اذیت آن‌ها محسوب می‌شود. در حالی که پیش از این امکان محدودسازی پاسخ دهندگان به توییت فراهم شده بود اما بررسی محتوای یک عکس یا ویدیو سخت‌تر است.

photo_2022-01-07_09-06-41.jpg
-

سخنگوی توییتر «ویویانا ویوال» ضمن اعلام این موضوع که هنوز راهی برای غیرفعال کردن این ویژگی وجود ندارد، درباره نگرانی‌های کاربران توضیح داد:

ایمنی کاربران در توییتر اولویت اصلی ما است و در حالی که انتظار نداریم تا از آن به شکل مضر استفاده شود، استفاده از این ویژگی را به دقت زیر نظر خواهیم داشت و اطمینان حاصل می‌کنیم که هرگونه سوءاستفاده طبق قوانین توییتر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

توییتر همچنین اعلام کرد که در حال آزمایش یک طراحی جدید است که باعث می‌شود کاربران به جای فشار دادن دکمه «توییت جدید»، با استفاده از نوار جدیدی در صفحه اصلی نوشتن توییت را آغاز کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: THEVERGE

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر