توییتر از ۳۱ فروردین‌ماه تیک‌های آبی قدیمی را حذف می‌کند

dsdsdsdd.jpg

تا به حال، چندین بار توسط ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، اعلام شده که تیک‌های آبی قدیمی این شبکه اجتماعی حذف خواهند شد. اما حساب رسمی توییتر اکنون اعلام کرده است که قصد دارد از امروز (پنجشنبه، 31 فروردین) این کار را انجام دهد.

در ابتدا، توییتر اعلام کرده بود که از اول آوریل حذف تیک‌های آبی سیستم قدیمی را آغاز خواهد کرد، با این حال، تیک آبی هیچ حساب دیگری به جز حساب نیویورک تایمز که اعلام کرده بود بابت دریافت تأییدیه، سرویس توییتر بلو را خریداری نخواهد کرد، تاکنون حذف نشده است. هفته گذشته نیز، ایلان ماسک گفته بود که تیک‌های آبی قدیمی توییتر از تاریخ ۳۱ فروردین حذف می‌شوند، اما هنوز چنین اقدامی صورت نگرفته است.

۱۹۹۹.jpg.webp
-

ایلان ماسک پیش از این نیز به حذف تیک‌های آبی قدیمی اشاره کرده بود، اما این اطلاع رسانی اکنون توسط حساب رسمی توییتر Verified نیز تأیید شده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که تیک‌های آبی قدیمی به صورت پیش‌زمینه حذف خواهند شد یا در یک لحظه ناپدید می‌شوند.

اگر توییتر به حذف تیک‌های آبی قدیمی سیستم خود روی آورد، کاربران قدیمی این شبکه اجتماعی برای دریافت علامت تأییدیه باید عضو سرویس Twitter Blue شوند. این سرویس در حال حاضر در سراسر جهان در دسترس است و اخیراً اعلام شده بود که کمترین تبلیغات به این دسته از کاربران نمایش داده می‌شود.

با این حال، با توجه به اینکه تغییر جدید توییتر، یعنی پرداخت برای دریافت تیک آبی که ماسک آن را ایجاد کرده بود، با استقبال کاربران مواجه نشد، باید دید که تعداد مشترکین سرویس Twitter Blue در آینده به چه میزان خواهد رسید و آیا ماسک می‌تواند کاری کند که این شبکه اجتماعی با ارزش 44 میلیارد دلار خود را حفظ کند یا خیر.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر