بالاخره سال‌ها بعد از تلگرام، قابلیت ویرایش پیام در واتساپ امکان‌پذیر شد

kjljklkl.jpg

متا، دارنده‌ی واتساپ، از امکان ویرایش پیام‌ها تا ۱۵ دقیقه پس از ارسال خبر داده است.

این ویژگی که کاربران واتساپ با اشتیاق منتظر آن بودند، اکنون به این اپلیکیشن پیام‌رسان اضافه شده است. این قابلیت ویرایش پیام در نسخه‌های بتای واتساپ مدت‌ها بود که مشاهده می‌شد. اما با به‌روزرسانی اخیر، همگی کاربران توانایی ویرایش پیام‌های دارای خطای تایپی را خواهند داشت. متا نیز اعلام کرده است که اگر این قابلیت هنوز به دست شما نرسیده، باید چند هفته دیگر صبر کنید.

برای ویرایش یک پیام، باید انگشت خود را بر روی پیام مورد نظر نگه دارید و سپس گزینه‌ی Edit را انتخاب کنید. براساس گزارش ورج، پیام‌های WhatsApp تا ۱۵ دقیقه پس از ارسال قابل ویرایش خواهند بود.

iphone-14-whatsapp-edit-feature-646b8dc8300bbba96785c446.webp
-

ویرایش پیام در واتساپ در آیفون ۱۴

فرآیند ویرایش پیام در واتساپ، عملکردی مشابه به iMessage اپل دارد. در زیر پیام‌های ویرایش شده، عبارت Edited نمایان می‌شود که نشان‌دهنده‌ی ویرایش شدن پیام توسط شما است.

واتساپ از مدت‌ها قبل امکان حذف پیام‌ها را برای کاربران فراهم آورده بود، به طوری که در صورت وجود خطای تایپی، می‌توانستید پیام خود را حذف و دوباره بنویسید. اما، پس از حذف پیام، عبارت This message was deleted ظاهر می‌شد که بسیار جذاب نبود.

واتساپ این قابلیت را فراهم آورده است، در حالی که تلگرام را به کاربران خود از سال‌ها قبل چنین قابلیتی را در‌دسترس کاربرانش قرار می‌دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر