ویندوز 11 در بین کاربران استیم سهم 19 درصدی پیدا کرد

steam.jpg

براساس آمار جديدي که از استيم منتشر شده است، ويندوز 11 توانسته 19 درصد سهم اين پلتفرم را براي خود کند.

به‌گزارش Neowin، ویندوز با سهم ۹۶٫۳۱ درصدی بازار در پلتفرم استیم، همچنان موقعیت غالب خود را حفظ کرده است. نسخه‌ی ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ با سهم ۷۳٫۵۵ درصدی محبوب‌ترین انتخاب کاربران استیم شناخته می‌شود و پس‌ازآن نسخه‌ی ۶۴ بیتی ویندوز ۷ با سهم ۲٫۹۳ درصدی جایگاه سوم را ازآنِ خود کرده است.

در بین کاربران استیم، مک او اس و لینوکس محبوبیت چندانی ندارد. اکنون سیستم عامل دسکتاپ کمپانی اپل با 2.55 درصد و لینوکس با 1.14 درصد از سهام بازار این پلترفرم را به خود اختصاص داده اند.

رشد ویندوز یازده در بین کاربران استیم نشان دهنده این است که گیمرها بر خلاف کاربران معمولی بیشتر به ارتقا ویندوز 10 به 11 واکنش نشان دادند و استقبال بهتری از این نسخه داشته‌اند. آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل دسکتاپ مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی برای گیمرها ارائه می‌دهد.

اکنون بسیاری از کاربران دلیل کاملی برای مهاجرت از ویندوز 10 به 11 نمی‌بینند و شاید همین امر باعث شده است ویندوز ۱۱ همچنان برای رسیدن به سهم ۲۰ درصدی در بازار جهانی در تلاش باشد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: neowin

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر