بررسی و جعبه گشایی تلفن هوشمند هواوی P40 Lite؛ زیبای چشم گیر

هواوی P40 lite

تازه نفس‌ترین گوشی هواوی، گوشی Huawei P40 Lite است که در کنار زیبایی خیره کننده، از پردازنده قدرتمند دوربین اصلی چهارگانه، باتری حجیم و شارژ سریع 40 واتی بهره می‌برد. با این بررسی اجمالی و جعبه گشایی همراه فیسیت باشید.

روز گذشته هواوی از جدیدترین گوشی خود که از خانواده P40 بود با نام هواوی P40 lite رونمایی کرد. این گوشی که از پردازنده کایرین 810 بهره می‌برد، دارای نمایشگر 6.4 اینچی است.

این گوشی که با دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی معرفی شده است، از سخت افزار قدرتمند و باتری حجیمی هم بهره می‌برند. باتری و شارژ سریع این گوشی در حد یک گوشی بالارده است و شاهد به کار گیری باتری 4200 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 40 واتی در این گوشی هستیم.

از آنجایی که این گوشی پتانسل بالایی برای محبوبیت در سراسر دنیا و البته ایران دارد، تصمیم گرفتیم تا همین حالا و دقیقا اندکی پس از معرفی آن، جعبه گشایی و بررسی کلی هواوی P40 Lite را برای شما آماده کنیم. با این ویدیو همراه فیسیت باشید.



منبع خبر: فیسیت


5 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Arya

دوشنبه, 12 اسفند 1398

زیبای چشم گیر از نظر شما؛ جاسوس چینی های کمونیست از نظر ما؛ کلا دنیای محدودی دارین بین صدها تولید کننده موبایل عشقتون فقط هوایی و شیايومی! البته دلیلشم اینه که یه نفر تو مملکت نمیخواد مردم حتی جنس امریکایی بخرن مثلا ماشین تومناطق ازاد و دوس داره پولمون بره تو چین بجاش کرونا وارد کنه بعد پخش کنه تو شهرا مردم بمیرن بجاش فلس*طینی بیاره تو ایران اسم ایرانم عوض کنه تهش! شما هم خواسته یا ناخواسته...

پاسخ

فرهاد

سه‌شنبه, 13 اسفند 1398

افکارت خیلی پوسیده و متحجرانه‌ست (با اینکه میدونم بچه‌سالی و تحت تاثیر!). فقط برو فروش هواوی تو اروپا رو ببین و از خودت خجالت بکش. دنیا دیگه جای این نژادپرستی‌ها نیست. الان بالای 50% بازار گوشی کشور ما دست سامسونگ کره‌ایه، هواوی و شیائومی کیلو چند؟ قوزو به شقیقه ربط نده، ما به خاطر یه سری تصمیمات اشتباه درگیر کرونا شدیم اما همین امریکایی که پرواز چینو بست و هواوی رو هم تحریم کرد و هیچ ارتباطی با چین نداشت الان گرفتار کرونا شده. شما آزادی گوشی و ماشین و وسایل امریکایی استفاده کنی و هیشکی جلوتو نگرفته (البته اگه پولشو داری) ولی چشم و گوشتو باز کن و یه احمق بدبخت از همه‌جا بیخبر نباش!

پاسخ

ژن معمولی

سه‌شنبه, 13 اسفند 1398

حرفاش اقتضای سن عقلیشه چون زیاد رشد نداشته و نخواهد داشت
اون بیچاره از جاسوس چین کمونیست بدش میاد ولی از جاسوس آمریکای تروریست(همون آمریکا که خیلی راحت به ایرانیا میگه "تروریست نیشن" -ملت تروریست) خوشش میاد زیاد!
یارو میگه مردم نمیخوان جنس آمریکایی بخرن ولی نمیدونه که اینجوری نیست، مردم دنبال جنس با کیفیت و خوش قیمت هستن و نه جنس معمولی با اسم الکی بزرگ برای پز دادن مثل اپل(که توی همون چین تولید میشه!)
ایشون میتونه علاقه به ش*یاف آمریکایی داشته باشه و استعمال کنه و پول خدمات هم بریزه تو جیب آمریکا و خودش رو روشنفکر یا مدرن یا امروزی بدونه، چون کورونا از راه اونجاش وارد نمیشه
ولی گفتی تصمیمات اشتباه، اتفاقا تصمیماتشون درست و دقیق و سریع بود ولی قضیه رو دنبال کن که ببینی نفعش برای مردمه یا ژنهای خوب

Arya

چهارشنبه, 14 اسفند 1398

خبر جاسوسی لپ تاپ های لنوو اونم در سطح بایوس سالهاست لو رفته

پاسخ

ali

شنبه, 17 اسفند 1398

خلاصه که تا میشه نباید از چین خرید کرد. هر چی چین قوی بشه کشور های دیکتاتوری قوی میشن.

پاسخ

ثبت نظر