دوربین شگفت انگیز گلکسی A80 چطور کار می‌کند؟ : نریشن (قسمت 3)

بررسی دوربین گوشی گلکسی A80

دوربین گلکسی A80 یکی از جذاب‌ترین اتفاقاتی بود که در حوزه موبایل هوشمند در سال 2019 شاهد بودیم. اما دوربین بالارونده و چرخان این گوشی چطور کار می‌کند؟

گلکسی A80 سامسونگ یکی از عجیب‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین گوشی‌هایی است که در سال 2019 راهی بازار شده است. دوربین اصلی سه گانه این گوشی، به واسطه یک موتور، کاملا بالا آمده و به صورت 180 درجه می‌چرخد و به این ترتیب دوربین اصلی سه گانه نقش دوربین سلفی را هم ایفا می‌کند. بنابراین یک دوربین سلفی فوق‌العاده قدرتمند را در اختیار خواهید داشت.

در این ویدیو قصد داریم که با باز کردن گوشی گلکسی A80، ضمن مشاهده اجزای داخلی این گوشی، نحوه عملکرد دوربین را هم با هم بررسی کنیم. با این نریشن همراه فیسیت باشید.

زمانی که پنل چرخشی دوربین را به طور کامل جدا شود، می‌بینیم که بخش اصلی که می‌چرخد و دوربین را در بر می‌گیرد، به شکل یک مرغ سوخاری می‌چرخد. ضمنا در حین باز کردن گوشی متوجه می‌شوید که باتری گلکسی A80 تنها برای 5 سال دوام می‌آورد. به هر ترتیب در این نریشن، به صورت کامل گوشی گلکسی A80 سامسونگ باز می‌شود و بخش دوربین آن بررسی شده و دوباره بسته شده و به حالا اولیه برمی‌گردد. با این سومین نریشن فیسیت همراه باشید.

بررسی دوربین چرخنده گلکسی A80 سامسونگ

اخبار مرتبط:

گلکسی A80؛ شاهکار میانرده سامسونگ با دوربین کشویی و چرخان رونمایی شد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر،اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر