این گوشی شیائومی به‌زودی به‌روزرسانی HyperOS را دریافت خواهد کرد

note.jpg

شیائومی اعلام کرد که یکی از گوشی‌های خود به‌زودی با HyperOS به‌روزرسانی خواهد شد.

نسخه جدید HyperOS با تغییراتی در رابط کاربری معرفی شده و چند روز بعد، فهرست گوشی‌هایی که به‌زودی به‌روزرسانی HyperOS را دریافت خواهند کرد، منتشر شده است. به‌گزارش GSMChina، گوشی ردمی Note 12 4G به‌زودی به‌روزرسانی HyperOS را دریافت خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، شیائومی نسخه‌های جدید HyperOS را با شماره‌های فرم‌وز OS1.0.1.0.UMTMIXM و OS1.0.1.0.UMGMIXM برای گوشی‌های ردمی Note 12 4G و ردمی Note 12 4G NFC عرضه خواهد کرد. احتمالاً به‌روزرسانی HyperOS مبتنی‌بر اندروید ۱۴ برای گوشی‌های ردمی Note 12 و ردمی Note 12 Pro و سایر گوشی‌های خانواده‌ی ردمی نوت به‌زودی منتشر خواهد شد.

Xiaomi-HyperOS-Pilot-Tester-Program-will-start-soon

منتظر می‌رود که این نسخه‌ی آزمایشی از به‌روزرسانی HyperOS در اواسط ماه دسامبر (آخر آذر تا اوایل دی) منتشر شود. امکان ثبت‌نام برای دریافت زودهنگام به‌روزرسانی برای کاربران از طریق HyperOS Pilot فراهم است.

گوشی شیائومی ردمی Note 12 4G از پردازنده اسنپدراگون ۶۸۵ و دوربین سه‌گانه که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است، بهره می‌برد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmchina.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر