تصاویر اولیه از گلکسی بادز پلاس منتشر شد؛ هدفون بی سیم بعدی سامسونگ

گلکسی بادز پلاس

سامسونگ مدتی است که هدفون‌های بی سیم زیادی را تولید می‌کند و با افزایش تقاضا برای هدفون کاملا وایرلس، نتظار می رود که این شرکت خط تولید TWS را افزایش دهد و منتظر گلکسی بادز پلاس هستیم.

سامسونگ مدتی است که هدفون های بی سیم را تولید می‌کند و با افزایش تقاضا برای هدفون TWS ، انتظار می‌رود که این شرکت خط تولید این هدفون‌ها را افزایش دهد. درواقع گفته می‌شود که سامسونگ در نظر دارد در تاریخ 11 فوریه، در کنار رونمایی از گوشی‌های هوشمند گلکسی S20 خود، از نسل جدید هدفون بی سیمش، یعنی گلکسی بادز پلاس هم رونمایی کند. مجموعه‌ای از رندرها و شایعاتی که به بیرون درز پیدا کرده خبر از رنگ‌های آبی آسمانی، سیاه و سفید برای این هدست‌ می‌دهد.

gsmarena_001.jpg
گلکسی بادز پلاس در رنگ مشکی -
gsmarena_002.jpg
گلکسی بادز پلاس در رنگ آبی آسمانی -
gsmarena_003.jpg
گلکسی بادز پلاس در رنگ سفید -

براساس اطلاعات قبلی که داریم می دانیم که Buds Plus دارای قابلیت لغو صدای فعال (ANC) نخواهد بود، اما باتری بزرگتر او بهترسن ویژگی آن نسبت به مدل قبلی این هدفون خواهد بود. علاوه بر این، به نظر می‌رسد این هدفون هیچ تفاوتی از نظر طراحی با نسل قبلی خود نخواهد داشت.

گزارش اخیر که در رابطه با تجزیه و تحلیل هدست‌ها را دنبال کردیم نشان داد که سامسونگ در بازار جهانی، هدست TWS در سال 2019 ، رده سوم را به خود اختصاص داده است و پشت سر Xiaomi و Apple قرار گرفت. سامسونگ مطمئناً قصد دارد بخش بزرگی از بازار هدست را به هدست خودش یعنی گلکسی بادز پلاس اختصاص دهد و بتواند در سال 2020 انتظارات بالایی که از این هدست می رود را برآورده کند.

طبق گمانه زنی‌ها ، Buds Plus پنجاه درصد گرانتر از گلکسی بادز معمولی خواهد بود که آن را در محدوده 225 دلار قرار می‌دهد.



پیشنهاد فیسیت: جعبه گشایی و بررسی ایرپاد پرو؛ جدیدترین و جذاب‌ترین هدفون بی سیم اپل



ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر