تیزر آنپکد سامسونگ 2020 منتشر شد

یییییییییییب.jpg

آخرین خبری که از اکانت رسمی سامسونگ که به صورت یک پست منتشر شده در توییتر مشاهده می‌کنیم ؛ این پست با عنوان آنپکد سال ۲۰۲۰ بارگذاری شده است. در ادامه همراه ما باشید.

رویداد آنپکد 2020 به سرعت در حال نزدیک شدن است ، بنابراین تعجب آور نیست که شاهد حضور سامسونگ در این رویداد باشید. این احتمالاً بزرگترین رویداد سامسونگ در سال 2020 است (البته این در نهایت به این بستگی دارد که شما طرفدار کدامیک از محصولات سامسونگ باشید سری S یا سری Note) در واقع ، ما انتظار داریم دو رویداد بزرگ از این شرکت امسال داشته باشیم.

متأسفانه اطلاعاتی در دسترس نیست اما با‌این‌حال، هنوز گمانه‌زنی‌هایی درباره‌ی اطلاعات این دستگاه‌ها ادامه دارد که ممکن است تاکنون افشا نشده باشد. آخرین خبری که از اکانت رسمی سامسونگ به صورت یک پست منتشر شده در توییتر نیز به اطلاعات ما چیزی اضافه نمی‌کند؛ پستی که در آن تیزری با عنوان آنپکد سال ۲۰۲۰ بارگذاری شده است. در کمال تعجب، در این تیزر گوشی هوشمندی دیده نمی‌شود؛ بهتر است بگوییم سامسونگ هم به قدری با سوپرایز کردن کاربران خود رابطه خوبی دارد، اما چند نکته‌ی پنهانی در آن وجود دارد.

تی

عنوان انتخاب شده برای این توییت «تغییر شکل آینده» است که انتخاب هوشمندانه‌ای برای این ویدئو است. به احتمال زیاد در رویداد آنپکدی که قرار است در آینده نزدیک شاهد آن باشیم، گوشی سامسونگ گلکسی Z فلیپ (Galaxy Z Flip) را خواهیم دید؛ اولین دستگاهی که سامسونگ می‌خواهد به سبک موتورولا ریزر که به صورت عمودی تا می‌شود بسازد و رونمایی کند. البته انتظار داریم درکنار این تلفن، خانواده‌ی پرچم‌دار گوشی‌های گلکسی S20 یعنی گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا نیز معرفی شود.

sizes-2.jpg
خانواده گلکسی اس20 -

این‌ها تمام اطلاعاتی است که به بیرون درز پیدا کرده دیگر باید منتظر رونمایی بزرگ سامسونگ در روزهای پیش رو باشیم چرا که تا 22 بهمن که همان 11 فوریه می‌باشد چیزی باقی نمانده.

منبع خبر: slashgear

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر