گلکسی Z Flip در فوریه و یا قیمت 1400 دلاری معرفی می‌شود

jk,ujmuujyj.jpg

تاریخ عرضه و اطلاعات جدیدی از گلکسی بادز پلاس وگلکسی flip z و گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ منتشر شد.

ماکس وینباخ ، نویسنده برنامه‌های شرکت سامسونگ، که مسئولیت بسیاری از نشست‌های گذشته سامسونگ را برعهده داشته اینبار نشست‌های مربوط به گلکسی S20 را بر عهده دارد. وی در آخرین گزارش خود از قیمت گذاری و شرایط فروش هر دو دستگاه Galaxy Z Flip و Galaxy S20 Ultra سامسونگ اطلاع رسانی کرده است. همچنین برخی از اخبار در مورد Samsung Galaxy Buds plus را نیز منتشر کرده است .

گزارشات حاکی از آن است که Galaxy Z Flip به طور رسمی از 14 فوریه با قیمت 1400 دلار به بازار عرضه می‌شود. این احتمال وجود دارد این دستگاه در انحصار AT&T بماند، اگرچه هنوز مشخص نیست کها ین انحصار برای زمانی کوتاه است یا به طور دائم و نامحدود است.

ماکس وینباخ در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرده است که سامسونگ گلکسی S20 و S20 پلاس و S20 اولترا، احتمالاً در تاریخ 6 مارس عرضه می‌شوند. گلکسی S20 Ultra قرار است 1300 دلار قیمت داشته باشد. هر سه مدل Galaxy S20 در برابر آب و نفوذ آن مقاوم هستند و از استاندارد IP68، یعنی مقاومت در برابر آب تا عمق 5 متری بهره می‌برند و خبر دیگر این است که این دستگاه‌ها به همراه محافظ صفحه نمایش که در کارخانه نصب خواهد شد، ارائه می‌شوند.

بخش دیگر این صحبت‌ها به گلکسی بادز پلاس برمی‌گردد. در واقع سرانجام انتظارات به پایان رسیده و زمان رونمایی از گلکسی Buds پلاس سامسونگ مشخص شد. ماه آینده این هدفون بی سیم جدید سامسونگ (نسل جدید گلکسی بادز که به اشتباه ایرپاد سامسونگ هم خوانده می‌شود) وارد بازار خواهد شد. گلکسی بادز پلاس در نسل جدید خود نسبت به سری قبلی عمر باتری دو برابری را دارد و شارژ را در حدود 6 ساعت به طور کامل در خود نگاه می‌دارد. این هدست با قیمت 149 دلار به فروش خواهد رسید و همچنین از قابلیت Noise cancellation نیز بهره خواهد برد، تا استفاده کنندگان از وضوح صدای این هدست لذت کافی را ببرند.

اخبار مرتبط:

گلکسی بادز پلاس؛ هدیه پیش خرید پرچمدار 2020 سامسونگ

اپل ایرپاد(2019) یا سامسونگ گلکسی بادز؟ کدام یک بهتر است؟

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر