اولین تصاویر واقعی گلکسی S20 سامسونگ فاش شد

galaxy S20

تنها کمتر از یک ماه تا رویداد سامسونگ برای معرفی پرچمداران 2020، تصاویر واقعی از گلکسی اس 20 سامسونگ فاش شده است.

تنها کمتر از یک ماه تا مراسم رونمایی از پرچمداران 2020 سامسونگ در تاریخ 11 فوریه باقی مانده است و حالا بنا به شایعات متفاوت می‌دانیم به جای گلکسی اس 11، امسال در تاریخ 22 بهمن ماه شاهد معرفی گوشی‌های گلکسی S20 سامسونگ خواهیم بود.

تا به این لحظه انتظار داریم که سامسونگ در این مراسم از سه گوشی گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا رونمایی کند. شایعات نشان می‌دهد که سامسونگ تصمیم دارد نسخه 5G هر سه مدل این گوشی را هم عرضه کند. حالا امروز تصاویری از نسخه 5G گوشی گلکسی S20 پلاس فاش شده است.

تصویر فاش شده گوشی گلکسی S20 پلاس در حال بوت شدن را نشان می‌دهد. تصویر دیگر فاش شده، پنل پشتی این گوشی را نمایش می‌دهد که یک برچسب طعنه آمیز درباره نشت اطلاعات هم روی آن خود نمایی می‌کند.

با توجه به اطلاعات می‌دانیم که گلکسی S20 پلاس از یک نمایشگر 6.7 اینچی بهره خواهد برد و به احتمال زیادی با نمایشگر O-infinity (که این روزنه دقیقا در وسط قرار دارد) معرفی خواهد شد. گلکسی S20 اولترا اما از یک نمایشگر 6.9 اینچی بهره خواهد برد و گویا نمایشگر این گوشی دارای رفرش ریت 120 هرتزی خواهد بود. از طرفی گفته می‌شود که سامسونگ در این گوشی‌ها به جای استفاده از گلس منحنی، از گلس 2.5D بهره خواهد برد.

تصاویر واقعی فاش شده از گلکسی اس 20
تصاویر واقعی فاش شده از گلکسی اس 20 -

با توجه به تصاویر فاش شده می‌دانیم که این گوشی از دوربین اصلی چهارگانه بهره خواهد برد که در یک قسمت مستطیلی قرار می‌گیرد و گویا یکی از دوربین‌های اصلی این گوشی دوربین TOF خواهد بود. گزارشات نشان می‌دهد که گلکسی اس 20 پلاس از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی جدیدی بهره خواهد برد و گویا در این گوشی خبری از دوربین 108 مگاپیکسلی نیست و احتمالا تنها در گلکسی S20 اولترا این دوربین 108 مگاپیکسلی را ببینیم. به هر ترتیب انتظار می‌رود که این گوشی‌ها از دوربین اولتراواید، تله فوتو و احتمالا یک دوربین ماکرو بهره ببرند.

به هر ترتیب گفته می‌شود که پرچمداران 2020 سامسونگ علاوه بر نسخه 5G، همگی نسخه 4G هم خواهند داشت. سامسونگ در تاریخ 11 فوریه یعنی 22 بهمن ماه، از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی خواهد کرد و فیسیت هم این رویداد را پوشش خواهد داد.

اخبار مرتبط:

سامسونگ نام پرچمدار 2020 خود را فاش کرد؛ گزارشی از جلسه مخفی سامسونگ

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر