چطور در GTA V پولدار شویم؛ ترفندهایی که نباید از دست بدهید

چطور در GTA V پولدار شویم؛ ترفندهایی که نباید از دست بدهید

GTA V یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی در سراسر دنیاست با فیسیت همراه باشید تا بگوییم چطور در GTA V پولدار شویم.

بازی اتومبیل دزدی بزرگ 5 یا همان GTA V یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ گیمینگ در دنیاست که برای اولین بار در سال 2013 و برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد. کمی بعد و در سال 2014 راک استار این بازی را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم منتشر کرد و از سال 2015 بود که این بازی برای ویندوز هم عرضه شد. این بازی سال‌هاست که یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی در سراسر دنیاست. با فیسیت همراه باشید تا به شما بگوییم که چطور در GTA V پولدار شویم.

 

چطور در GTA V پولدار شویم؟

اگر به دنبال پولدار شدن در بازی محبوب GTA V هستید، این مقاله را دنبال کنید زیرا چندین روش ساده برای پولدار شدن در GTA V را به شما آموزش می‌دهیم.

1- دزدی اتومبیل زرهی

به محیط بازی GTA V دقت کنید، هر زمانی که یک نقطه آبی روی نقشه دیدید، دقیقاً همان نقطه یک ماشین زرهی را نشان می‌دهد. اگر دیدید که این ماشین زرهی پارک شده است و یک نفر با کیف، جلو آن حرکت می‌کند، آن فرد را بکشید تا به همین سادگی 5000 دلار به دست بیاورید.

در غیر این صورت ماشین زرهی را بدزدید و درب پشتی را بشکنید. ساده‌ترین راه برای این کار این است که با ماشین به داخل آب بروید و یا اینکه با بمب درب پشتی را باز کنید.

 

2- مهربانی که 100 هزار دلار برایتان به ارمغان می‌آورد

اگر هنگام بازی GTA V متوجه شدید که یک نشان‌گر آبی روی صفحه نمایش داده شد، آن را از دست ندهید. احتمالاً این نشان‌گر از دزدیده‌ شدن دوچرخه یک کودک خبر می‌دهد. اگر این طور بود حتماً دوچرخه را به کودک برگردانید زیرا بعداً متوجه می‌شوید که این کودک یک میلیونر است و در ازای محبتی که به او کرده‌اید، 100 هزار دلار به شما پاداش می‌دهد.

 

3- سرقت از فروشگاه بزرگ ملی و درآمدی نامحدود

اگر هنوز هم می‌خواهید بدانید که چطور در GTA V پولدار شویم، سومین راه یعنی سرقت از فروشگاه بزرگ ملی (Ammu-nation) را از دست ندهید. برای این روش باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. به یک فروشگاه ملی بروید.
  2. از درب ورودی به کارمند فروشگاه شلیک کنید.
  3. همه پول‌های نقد را بردارید.
  4. از فروشگاه خارج شوید و به اندازه 3 ماشین از فروشگاه دور شوید.
  5. حالا دوباره به فروشگاه برگردید و همین مراحل را طی کنید. در کمال تعجب می‌بینید که باز هم پول نقد در فروشگاه وجود دارد. به این ترتیب به صورت نامحدود از همین روش ساده می‌توانید در GTA V پولدار شوید.

 

4- با نجات سردسته اوباش 60 هزار دلار به جیب بزنید

به شمالی‌ترین قسمت خلیج پالتو بروید (در نقشه مکان این خلیج نشان داده شده است) و دو مردی را پیدا کنید که قصد کشتن یک دختر را دارند. این دختر درواقع سر دسته اوباش‌ها و دختر سانی است. این دو مرد را بکشید و دختر را به جایی که می‌خواهد برسانید. بعداً این دختر با شما تماس می‌گیرد و 60 هزار دلار به شما می‌دهد.

جطور در GTA V پولدار شویم _ نقشه خلیج پالتو

جطور در GTA V پولدار شویم _ نقشه خلیج پالتو

 

چهار راهی که به شما معرفی کردیم تنها راه‌های پولدار شدن در GTA V نیستند اگر شما روش‌هایی را می‌شناسید با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید تا به این لیست اضافه کنیم.

 

دنیای جذاب گیمینگ را دنبال کنید:

بازی GTA 6 پس از گذشت 6 سال در دست توسعه است

لیست کامل کدهای تقلب و یا رمزهای بازی GTA V برای PC

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2019؛ تجربه یک بازی بی‌نظیر

شاهکار راک استار، رد دد ردمپشن 2 و رکورد شکنی تنها در کمتر از یک ماه

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gtaboom

خدیجه زارعپور.png

خدیجه زارعپور

بنده فارغ التحصیل کارشناسی فناوری اطلاعات هستم. از اردیبهشت‌ماه 96 شروع به نوشتن اخبار و آموزش در حوزه تکنولوژی در فیسیت کردم. بیش‌تر از هر چیزی به شبکه‌های کامپیوتری، مجازی سازی، سیسکو و... علاقه‌مند هستم و بیشتر از اون علاقه‌مند به به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات با بقیه...

در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد و انتقاد نسبت به اخبار و مقالات، می‌تونید به این آدرس ایمیل بفرستید: khadijezarepour@gmail.com


29 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

نشاناس

دوشنبه, 22 بهمن 1397

سلام

بهترین کار اینه که یک شغل شرافتمند پیدا کنیم با حقوق روزانه, جمع کردن پول از راه سرقت یا کشتن درست نیست
گزینه 2 تا حدی خوبه
:) :D

پاسخ

حامد

سه شنبه, 23 بهمن 1397

والا سال 2013 بازی رو تمام کردیم، شما الان دارید در موردش مطلب مینویسید

پاسخ

ااتلرب

یکشنبه, 25 اسفند 1398

آفرین بابا گیمر کی خواست تو نظر بدی

mahdi_sbi

چهارشنبه, 24 بهمن 1397

این بازی هنوز پر طرفداره من حتی جی تی ای لوس انجلس رو بازی می کنم و برام تکراری نشده.
جی تی ای وی بصورت آنلاین هم که طرفداران زیادی داره حتی مود های زیادی براش ساخته شده که دیگه نگم برات

بازی های راک استار همیشه و همیشه جذاب و دوست داشتنیه
بنظرم باحاله ترفند هایی رو که ما توی بازی ها بهشون توجه نکردیم رو جایی ببینیم و بریم توی بازی و اجراییشون کنیم

پاسخ

mahdi_sbi

چهارشنبه, 24 بهمن 1397

بهترین راه مسافر کشیه :)
البته توی جی تی ای وی چنین قابلیتی نداره
تازه من میرم از دزد ها دزدی می کنم و یه پا شاه دزدم

پاسخ

ARYARAGYY

چهارشنبه, 18 دی 1398

ببخشید فروشگاه کجاست

پاسخ

ali

جمعه, 02 خرداد 1399

خونه باباش

علی

چهارشنبه, 04 تیر 1399

منظورش همون عکس تفنگ (توی نقشه) که دورش یه دایره سفیده

Er22

دوشنبه, 23 دی 1398

دیقه ای ده ملیون ارزش این حرفارو نداره البته رد شدن از فیلتر های راکستار خودش یک سال زمان میبره

پاسخ

masoud

دوشنبه, 23 دی 1398

هک کردن بازی با برنامه Cheat Engine بهترین راه واسه افزایش پول ، گلوله و سلامتی و غیره ست ، من خودم یه بازی رو طبق روال عادیش تموم میکنم بعدش با Cheat Engine میوفتم به جونش
البته فقط واسه بازی های آفلاین

پاسخ

یاسمین

یکشنبه, 13 بهمن 1398

با این روش می تونید پولتون رو تا حد بی نهایت یعنی حتی دو میلیارد دلار ببرید بالا
برید تو سایت سهام و شرکت lifeinvader رو بخرید و برید بفروشید. ولی دقت کنید از قسمت sell all قرمز رنگ پایین سهاما نفروشید. برید بزنید رو سهام گزینه میاره اونجوری بفروشید میلیاردر میشید. ولی مزه بازی میره. کم سهام بذارید. من پنج هزار دلار رو کردم هفت میلیون دلار. و پول بینهایتش دقیقا دومیلیارد و صد و چهل و هفت میلیون دلاره. سقفش!

پاسخ

Reza

شنبه, 17 اسفند 1398

ازدوستان میشه خواهش کنم بگن چه جوری پولدار شم.ممنونم.منتظرم

Reza

شنبه, 24 اسفند 1398

سایت سهام از کجا بریم خب؟
میشه بیشتر توضیح بدی بتونم منم اینارو به دست بیارم؟ خاهشا.

ILIA

چهارشنبه, 06 فروردین 1399

خب فهمیدم ولی سل ال نکنیم چه کنیم؟؟؟چه گزینه دیگه وجود داره

دانیال

سه شنبه, 22 بهمن 1398

سلام حاجی میگم من مرحله ۳۶ رو که رفتم دیگه هیچ علامت ماموریتی رو نقشه نیست! مراحل هنوز تموم نشده نمیدونم چرا نمیشه وارد ماموریت شد

پاسخ

Parsa

یکشنبه, 25 اسفند 1398

داداش یه ماشین خوب برای فرار پیدا کن فقط باید چهار در باشه هر ماشینی باشه اشکال نداره بعد برو بزارش یه حای خلوت بهترین جا پارکینگ هست و بعد برو تو مخاطبینت مایکل رو بگیر یه گزینه هست انگلیسی نوشته زیاد نوشته معلومه بزن رو اون بعد مامودیت میاد که باید از ماشین پول دزدی کنی برای fib

پاسخ

ساسان

چهارشنبه, 06 فروردین 1399

یکی لطفا مترجم یا نویسنده این مقاله رو با تیر بزنه ammunition رو فروشگاه بزرگ ملی ترجمه کردی، نوشتی؟!؟!
یعنی دوزار برای مطالبت وقت صرف نمیکنی؟!
اگه حتی این کلمه رو که با خط تیره از هم جدا شده رو (Ammu-nation) فقط ۱ بار گوگل هم کرده بودی متوجه میشدی که چرا جی تی اِی کلمه مهمات رو اینجوری نوشته

پاسخ

ali

پنجشنبه, 07 فروردین 1399

الان با این روش هایی که گفتین من باید 100سال بازی کنم که بخوام 150 میلیون برای زمین گلفو در بیارم راه ی نیست که پول بیشتری در بیارم

پاسخ

رامان

جمعه, 29 فروردین 1399

تنها راه سهامه

ali

شنبه, 06 اردیبهشت 1399

سلام دوستان نظر رامان درسته بریم گوشی رو در بازی بیارین بیرون بعد هم گزینه که علامت دلار رو بزنید بعد وارد سایت سهام شین بعد از لایف انواردر سهام بخرید بعد از چند روز بفروشید پولتون چند برابر میشه

پاسخ

علیرضا

یکشنبه, 14 اردیبهشت 1399

دوست عزیز لازم نیس چند روز صبر کنیم بلافاصله بعده خرید میتونیم بفروشیم و ۳ تا ۸ برابر سود کنیم

علیرضا

یکشنبه, 14 اردیبهشت 1399

دوست عزیز لازم نیس چند روز صبر کنیم بلافاصله بعده خرید میتونیم بفروشیم و ۳ تا ۸ برابر سود کنیم

علیرضا

یکشنبه, 14 اردیبهشت 1399

دوست عزیز لازم نیس چند روز صبر کنیم بلافاصله بعده خرید میتونیم بفروشیم و ۳ تا ۸ برابر سود کنیم

کوروش

پنجشنبه, 25 اردیبهشت 1399

میشه از فروشگاه یه عکس بدین

پاسخ

اسماعیل

سه شنبه, 06 خرداد 1399

آقا سلام یکی بگه چطور بعد از خرید سود کنیم و چقدر می خوایم برای خرید سهام

پاسخ

اسماعیل

سه شنبه, 06 خرداد 1399

سلام آقا یه لطف کنید بگید مرحله F تو اتاق لباس چطوریه و چقد برای سهام لازمه

پاسخ

فرشاد

جمعه, 16 خرداد 1399

دوست عزیز برای پول بینهایت از ترینر استفاده کن.از سایت زیر دانلود کن.
chemax.ru
از بالای صفحه سمت چپ زبان سایت رو به انگلیسی تغییر بده.بازیها از روی حروف الفبا دسته بندی شده اند ولی با سرچ هم میتونی مستقیما بازی رو پیدا کنی.ترینرهای MRAntifune رو خودم استفاده کردم.همه چیز رو ازجمله پول و جان و مهمات رو بینهایت میکنه و جالبه که هر چی بیشتر تیر شلیک کنی تیرهات بیشتر میشن.این هم سایت آقای ضد حال(MRAntifune)
mrantifun.net

پاسخ

AMIR

شنبه, 24 خرداد 1399

سلام ببخشید من رفتم تو سهام و پول گذاشتم ولی 1 دلار ضرر دیدم چکار کنم توps4وافلاین

پاسخ

مرتضا

چهارشنبه, 04 تیر 1399

اون ۱ دلار مال مالیات بعدش هم باهوش سهام می خری باید بزاری بره بالا و بعد بفروشی

Parsa

چهارشنبه, 28 خرداد 1399

سلام. اين راه ها فقط وقت هدر دادنه. بريد مثل ادم هاي عادي كار كنين پول به دست بيارين. اين كار ها فايده نداره. من خودم اصلا مرحله نميرم فقط تفريح ميكنم. كلاً توي بازي red dead هم من مرحله نميرم. شما هم نريد خوبه. من توي همين بازي(gta v) فقط ماشين سواري ميكنم ميرم كوه و جنگل حيوان شكار ميكنم. راستي ميگن از راه شكار هم ميشه پول در اورد. ميشه اگه كسي ميدونه بگه؟!؟

پاسخ

Parsa

چهارشنبه, 28 خرداد 1399

سلام. اين راه ها فقط وقت هدر دادنه. بريد مثل ادم هاي عادي كار كنين پول به دست بيارين. اين كار ها فايده نداره. من خودم اصلا مرحله نميرم فقط تفريح ميكنم. كلاً توي بازي red dead هم من مرحله نميرم. شما هم نريد خوبه. من توي همين بازي(gta v) فقط ماشين سواري ميكنم ميرم كوه و جنگل حيوان شكار ميكنم. راستي ميگن از راه شكار هم ميشه پول در اورد. ميشه اگه كسي ميدونه بگه؟!؟

پاسخ

ایمان

پنجشنبه, 29 خرداد 1399

آره میشه البته من پیشنهادم اینه که بری مرحله هارو انجام بدی، تا چپتر 3 و 4 و اینا کلی پول بهت میده.
برای فروش گوشت و پوست و... باید بری قصابی، علامتش یه ساتوره و تقریبا تو همه شهای بازی هست و بعدا sell رو بزنی و بفروشی

حسن

پنجشنبه, 05 تیر 1399

برای ۱۰۰درصد کردن بازی چه کار هایی باید انجام بدم?

پاسخ