پشتیبانی محصولات سامسونگ با چت آنلاین

پشتیبانی محصولات سامسونگ با چت آنلاین

کاربران تلفن‌های همراه و تبلت‌های سامسونگ از این پس می‌توانند در تمامی روزهای هفته، با کارشناسان پشتیبانی محصول این شرکت تماس برقرار کرده و وضعیت گارانتی و تعمیر دستگاه خود را پیگیری کنند.

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، دو سرویس جدید سامسونگ در بخش پشتیبانی دیجیتالی با نام «چت آنلاین» (Live Chat) و خدمات «کنترل از راه دور» (Remote Control) روی سایت سامسونگ ایران (www.samsung.com/iran) راه‌‌اندازی شده‌اند و کارشناسان فنی محصولات  سامسونگ آماده پاسخگویی به دارندگان تلفن همراه و تبلت‌های این شرکت هستند.

کارشناسان آنلاین

سرویس چت آنلاین (Live Chat) در سایت سامسونگ ایران پاسخگوی صاحبان گوشی و تبلت‌های سامسونگ است. برای ارتباط با کارشناسان کافی‌است وارد سایت سامسونگ ایران شده و در منوی اصلی، منوی پشتیبانی را انتخاب کنید. در این قسمت با ورود به بخش «خانه» در میانه‌های صفحه عبارتی با عنوان «نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟ با ما ارتباط برقرار کنید.» را می‌بینید. در زیر این عبارت راه‌های برقراری ارتباط مشخص شده، جدیدترین گزینه در بین راه‌های ارتباطی «چت آنلاین» و «ارتباط از راه دور» است. با انتخاب این روش وارد صفحه جدیدی می‌شوید که کارشناسان پشتیبانی و فنی سامسونگ از ۸ صبح تا ساعت ۲۲ پاسخگوی سوالات شما هستند.

مشتریان با استفاده از چت آنلاین می‌توانند وضعیت گارانتی محصول یا تعمیر دستگاه موردنظرشان را چک کنند. کارشناسان پشتیبانی آماده‌اند تا به دو زبان فارسی و انگلیسی مشکلات فنی که از طریق چت‌ آنلاین برطرف می‌شوند را پاسخ دهند. همچنین کارشناسان در سریع‌ترین زمان پاسخگوی سوالات عمومی در رابطه با گوشی و تبلت‌های سامسونگ هستند و در صورتی که تمایل به دریافت  آدرس نمایندگی فروش و مراکز خدمات گوشی و تبلت سامسونگ داشته باشید، کارشناسان پشتیبانی این نیاز شما را برطرف می‌کنند.

سرویس چت آنلاین در تمام روزهای هفته پاسخگوی مشتریان است و کارشناسان پشتیبانی در روزهای تعطیل نیز آماده‌اند به مشتریان خدمت‌رسانی کنند. برای بهتر شدن روند ارائه سرویس چت آنلاین پس از انجام گفت‌وگو، مشتریان می‌توانند در سیستم نظرسنجی شرکت و کارشناسان بخش پشتیبانی را ارزیابی کنند.

خدمات از راه دور

سامسونگ برای راحتی مشتریان خود از سیستم کنترل از راه دور در بخش پشتیبانی استفاده می‌کند. این سرویس به کارشناس فنی اجازه می‌دهد از راه دور به گوشی سامسونگ مشتری متصل شود و مشکل وی را حل کند. به این ترتیب مشکل مشتری در زمان کوتاه‌تری رفع می‌شود و وی دیگر نیاز ندارد برای رفع مشکلات کوچک به دفاتر خدمات پس از فروش سامسونگ مراجعه کند.

برای استفاده از این سرویس باید روی گوشی سامسونگ خود اپلیکیشن «اسمارت توتر» (Smart Tutor) را از فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) دانلود و نصب کنید. با استفاده از این اپ و اینترنت وای‌فای یا دیتا می‌توانید با کارشناس پشتیبانی ارتباط برقرار کنید و به آنها اجازه دهید از راه دور مشکلتان را حل کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


8 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

راد

شنبه, 24 مهر 1395

سلام . خسته نباشید

پاسخ

mahdigsm

چهارشنبه, 03 آذر 1395

سلام من میخواهم گوشیa5رو بخرم قیمتش به نسبت خوبه؟

پاسخ

alios6382

سه شنبه, 08 فروردین 1396

وقتی میرم تو گو گل پلی گیمز مینویسه (خدمات گوگل پلی که برنامه های شما به ان متکی است توسط دستگاه شما پشتیبانی نمیشود برای دریافت کمک با سازنده تماس بگیرید))(باید چیکار کنم لطفا کمک کنید

پاسخ

امیرعلی

جمعه, 25 فروردین 1396

گوشی سامسونگ جی7تاچقدرارتقامیخوره؟

پاسخ

محسن شاهوری

دوشنبه, 18 شهریور 1398

با سلام من گوشی سامسونگ a20 دارم وقتی کسی بهم زنگ میزنه گوشی زنگ میخوره ولی دو یا سه ثانیه صفحه یالا باز میشه که اسم یا شماره رو ببینم میخواستم ببینم چرا اینطور ممنون میشم

پاسخ

Sepehr

پنجشنبه, 01 اسفند 1398

سلام ببخشید چرا وقتی وارد بعضی برنامه ها میشوم بیرون میاد

پاسخ

علی درویشی

دوشنبه, 31 خرداد 1400

سلام خسته نباشید
گوشی a51 دارم متاسفانه رمزش رو فراموش کردم لطفا راهنمایی کنید تعمیرگاه هم بردم گفت فلش بزن با جیمل وصل شدم ولی عمل پاک سازی انجام نشد

پاسخ

محمدحسن

چهارشنبه, 20 مرداد 1400

تبلتمو ریست کردم دیگه جیمیلمو نمیخونه

پاسخ

ثبت نظر