گلکسی بادز پلاس؛ هدیه پیش خرید پرچمدار 2020 سامسونگ

Galaxy-S20-Ultra-S20-Plus-Galxy-Buds-Plus-Free

سامسونگ در تاریخ 11 فوریه از تلفن‌های هوشمند پرچمداران 2020 خود رونمایی می‌کند اما اگر کاربران گلکسی S20 پلاس و S20 اولترا را پیش خرید کنند، گلکسی بادز پلاس به عنوان هدیه به آن‌ها داده می‌شود.

سامسونگ خود را برای معرفی گوشی‌های پرچمداران 2020 خود با نام‌های گلکسی S20، S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا و در تاریخ 11 فوریه یعنی 22 بهمن ماه آماده می‌کند. در این بین بازار شایعات حول این گوشی هم داغ است و به مرور شاهد تکمیل بیشتر اطلاعات و مشخصات این گوشی‌ها هستیم. گفته می‌شود که از 13 مارس سامسونگ پیش فروش گوشی‌های خانواده گلکسی S20 را آغاز خواهد کرد و افرادی که به دو گوشی گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی S20 اولترا را پیش خرید کنند، هدفون بی سیم گلکسی بادز پلاس (هدفون بی سیم جدید سامسونگ که هنوز معرفی نشده است) را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

این اطلاعات جدید توسط ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی که آن را با نام EVLeaks می‌شناسیم، منتشر شده است. وی در توییتر خود تصویر زیر را منتشر کرده است که علاوه بر به نمایش گذاشتن طراحی پنل پشتی گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا و همچنین گلکسی بادز، توضیح می‌دهد که با پیش سفارش این گوشی‌ها، گلکسی بادز پلاس را به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

گلکسی بادز سامسونگ و گلکسی S20
-

البته باید بگوییم که هنوز گلکسی بادز پلاس به صورت رسمی معرفی نشده است اما انتظار می‌رود که سامسونگ این هدفون بی سیم را همراه با معرفی گوشی‌های هوشمند گلکسی S20 معرفی و راهی بازار کند. در درزهای اطلاعاتی قبلی، طراحی گلکسی بادز پلاس لو رفته بود که مشخص می‌کرد این هدفون بی سیم کاملا شبیه به گلکسی بادز، نسخه فعلی هدفون بی سیم سامسونگ (که افراد زیادی آن را به اشتباه ایرپاد سامسونگ می‌خوانند اما گلکسی بادز درست است) خواهد بود. البته مشخصات دیگری از این هدفون هم مشخص شده است، برای مثال می‌دانیم که گلکسی بادز پلاس از باتری بزرگ‌تری بهره خواهد برد.

پیشنهاد فیسیت:

تصاویر اولیه از گلکسی بادز پلاس منتشر شد؛ هدفون بی سیم بعدی سامسونگ

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر