دوربین بسیار قدرتمند آیفون11 در تست های DXOmark

jujyjyjyj.jpg

تست‌های DxOMark ثابت کرده است که آیفون 11 دستگاهی بسیار توانمند است که نسبت به دوربین دوگانه آیفون XS Max و حتی در بخش‌هایی قابل مقایسه با مدل های Pro ، که مدل پیشرفته آیفون11 است.

سرانجام بررسی‌های DXOmark در مورد دوربین عقب آیفون 11 منتشر شد که به طور کلی خبرهای خوبی برای اپل به همراه داشت. در این بررسی ، آیفون 11 امتیاز 109 را به دست آورده است ، که iPhone XS Max با امتیاز 106 را پشت سر خود گذاشت که از یک سیستم دوربین دوتایی نیز استفاده می کند.

آیفون 11 یک دستگاه بسیار توانمند از لحاظ دوربین برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری است. قبلا دیدیم که آیفون 11 پرو حداکثر 117 امتیاز که توانست کسب کند ، که آن را با گلکسی نوت 10+ سامسونگ در جایگاه پنجم جدول به صورت مشترک قرار داد.

آیفون 11 برای تصاویر ثابت بسیار امتیاز بسیار بالایی بدست آورد چرا که امتیاز 112 دریافت کرد، اما امتیاز 101 در بخش فیلم‌برداری جایگاه این موبایل را پایین آورد.

اختلاف زیادی در امتیازات بین آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس در این بررسی وجود دارد که دلیل اصلی این اخلاف در زمینه عکاسی است، تفاوت بین این دو دستگاه از نظر قابلیت تصویربرداری به لنز هر یک از این گوشی‌ها باز می‌گردد. استفاده از دو لنز به جای سه در آیفون 11 یک "عامل مهم" در پایین آمدن امتیازات این دستگاه در مقابل آیفون Pro Max است که امتیاز 124 را دریافت کرده است، زیرا لنزهای اضافی "نتایج بهتری را برای زوم کردن و... را دارا هستند.

34254-61549-dxo-camera-iphone-11-scores-l.jpg
امتیاز دوربین آیفون11 -

اگر این دستگاه را می‌خواهید به عنوان یک تلفن‌همراه انتخاب کنید که بتوانید عکس‎‌های با کیفیت ثبت کنید می‌توان گفت که انتخاب بهینه‌ای داشتید، خبر خوب این است که به طور کلی ،این دستگاه ارزان قیمت تر است به نسبت بقیه خانواده آیفون11 و با کیفیت عالی انتخاب اشتباهی نیست. اما نبود لنز سوم که برای بزرگ‌نمایی و زوم استفاده می‌شود، تا حد زیادی به عنوان اصلی ترین نقطه ضعف آیفون 11 نسبت بقیه اعضای خانواده آیفون دیده می شود.

منبع خبر: appleinside

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر