سامسونگ گلکسی فولد2 با یک قلم جدید عرضه خواهد شد

dgfjhjjjjjjjkkuuuuuuoi.jpg

پس از خبرهایی که در رابطه با Galaxy Fold 2 که رسانه ای شده است بالاخره یک خبر که باعث جذابیت این موبایل شده است. این خبر از یک منبع نسبتا معتبر به بیرون درز پیدا کرده است، جانشین آینده گلکسی فولد یکی از ویژه‌گی‌های سامسونگ گلکسی نوت را در خود جای خواهد داد.

وقتی به این ویژه‌گی فکر می کنند ، حس خوبی به کاربرانی که قصد خرید دارند می‌رسد. گلکسی فولد2 ظاهراً با صفحه نمایش 7.7 اینچی ارائه خواهد شد که یک اینچ بزرگتر از Galaxy Note10 + است ، بنابراین استفاده از صفحه نمایش پهن و بزرگ با قلم S Pen فایده‌های زیادی برای استفاده کنندگان خواهد داشت. براساس اطلاعات پخش شده هنوز نمی دانیم که آیا سامسونگ از صفحه نمایش UTG استفاده خواهد کرد یا از صفحه نمایش قبلی خود که پلاستیکی بود استفاده خواهد کرد.

در این گزارش همچنین ادعا شده است که دوربین اصلی گلکسی فولد2 از سه لنز که یکی از آن 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی یک سنسور64 مگاپیکسلی تله‌فوتو و 12 مگاپیکسل سنسور فوق عریض استفاده شده است.

در این گوشی از مواد باکیفیت مانند سرامیک و فولاد ضد زنگ استفاده شده و در پنج رنگ آبی ، نقره ای ، طلایی ، صورتی و مشکی عرضه می شود.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر