شاتل موبایل از عرضه‌ی مودم همراه با ۱۰۳ گیگابایت ترافیک رایگان خبر داد

شاتل

شاتل موبایل برای کمک به قرنطینه خانگی برای کاهش رواج کرونا ویروس، از فروش مودم‌های رومیزی 4G خبر داده که با ۱۰۳ گیگابایت اینترنت رایگان عرضه خواهد شد.

کرونا ویروس در سراسر دنیا به یک مسئله جهانی تبدیل شده است و حالا شاتل موبایل اعلام کرده که با هدف کمک به کاهش روند شیوع کرونا و امکان انجام دورکاری و کاهش سفرهای درون شهری از طریق دسترسی به اینترنت پرسرعت، مودم‌های 4G خود را به همراه سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل و 103 گیگابایت اینترنت و دسترسی رایگان به خدمات فیلم و سریال نماوا و با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند. همچنین امکان ثبت نام و تحویل مودم درب منزل متقاضی هم فراهم است.

قابلیت‌های مودم 4G شاتل

به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های مودم 4G شاتل موبایل، می‌توانیم به آنتن‌دهی فوق‌العاده برای محیط‌های مسکونی و اداری، پشتیبانی از اتصال تا 32 نفر به صورت همزمان، پشتیبانی از شبکه‌های 2G ،3G و 4G-LTE، تجهیز به باتری داخلی قدرتمند ۲٫۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی، امکان اتصال بی‌سیم و با سیم به مودم، قابلیت خاموش روشن نور LED مودم، قابلیت دریافت و ارسال پیام کوتاه (SMS) اشاره کنیم. بنابراین مودم 4G شاتل گزینه مناسبی برای اتصال سریع و بدون دردسر به اینترنت پرسرعت بی‌سیم در زمان قرنطینه خانگی است.

بنا به گفته شاتل متقاضیان می‌توانند این مودم‌ها را از فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل به آدرس shop.shatelmobile.ir و یا تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرید و خریداری کرده و فرایند ثبت‌نام و تحویل مودم را درب منزل خود و بدون نیاز به سفر درون‌شهری انجام دهند و یا آن را از یکی از نمایندگی‌های شاتل موبایل در سراسر کشور خریداری کنند.

پیشنهاد فیسیت: لیست مودم‌های ADSL، VDSL و 4G

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: شاتل


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر