ضبط ویدیو 8K؛ قابلیت شگفت‌انگیز گلکسی S11 سامسونگ

گلکسی S11 از ضبط ویدیو 8k پشتیبانی خواهد کرد

پرچمدار 2020 سامسونگ، گلکسی S11 خواهد بود که با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و قابلیت ضبط ویدیو 8K معرفی خواهد شد.

رقابت این روزهای دنیای موبایل بیشتر از هر چیزی روی دوربین تمرکز کرده است. هواوی اما در این زمینه از همه رقبا پیشی گرفته است و رتبه‌بندی‌های وب سایت معتبر DxOMark هم چند سالی است که به همین مسئله اشاره دارد. حالا به نظر می‌رسد سامسونگ هم برای اینکه از رقابت در این حوزه عقب نماند، مدتی است به ارائه امکانات بسیار جذابی در حوزه فیلم برداری پرداخته است.

حالا شایعاتی نشان می‌دهد که گلکسی S11، پرچمدار 2020 سامسونگ در زمینه دوربین با قدرت وارد میدان خواهد شد و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در واقع سامسونگ در وب سایت رسمی خودش توضیح داده است که مدت‌هاست ایده‌ی ارائه دوربین سوپر استار در گلکسی S11 را در سر می‌پروراند.

ضبط ویدیو 8K؛ چرا از این مشخصه مطمئن هستیم؟

مدت‌هاست که شایعات زیادی درباره گلکسی S11 سامسونگ به گوش می‌رسد اما جذاب‌ترین و مورد توجه‌ترین مشخصه دوربین این گوشی، قابلیت ضبط ویدیو 8K خواهد بود. این شایعه زمانی مطرح شد و قدرت گرفت که پردازنده اگزینوس 990 معرفی شد. از آنجایی که پرچمداران 2020 سامسونگ (البته بسته به منطقه جغرافیایی) از این تراشه بهره خواهند برد، با اطمینان بالایی می‌توانیم بگوییم که گلکسی اس 11 قابلیت ضبط ویدیوهای 8K با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه را خواهد داشت.

گذشته از پردازنده، بنا به اعلام منبع موثقی که کدهای مربوط به اپلیکیشن دوربین سامسونگ در نسخه بتا رابط کاربری One UI 2.0 را بررسی، شواهدی وجود دارد که قابلیت 8K دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس 11 را تایید می‌کند.

دوربین 108 مگاپیکسلی

اخبار و شایعات نشان می‌دهند که گلکسی S11 سامسونگ از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. جالب اینجاست که برای دوربین گوشی گلکسی اس 11 نام رمز هابل در نظر گرفته شده است. دلیل این نام گذاری هم زوم اپتیکال 5 برابری این گوشی است. ضمنا این دوربین از تثبیت کننده نوری تصویر هم پشتیبانی خواهد کرد.

اخبار مرتبط: گلکسی S11 و شایعاتی از جنس واقعیت؛ دوربین 108 مگاپیکسلی نسل دوم

زمان معرفی گلکسی S11 سامسونگ

برنامه ریزی سامسونگ این است که پرچمداران 2020 خود را در اوایل سال رونمایی کند، حتی گفته می‌شود که سامسونگ برای ماه فوریه رویدادی را ترتیب داده است. به لطف همین دوربین جذاب، بی شک گلکسی اس 11 برای طرفداران گوشی‌های سامسونگ، مخصوصا گوشی‌های سری S جذابیت خاصی خواهد داشت. به هر ترتیب باید تا زمان معرفی این گوشی‌ها صبر کنیم تا از مشخصات آن‌ها مطلع شویم اما مطمئن باشید که در فیسیت همه شایعات حول این گوشی را برای شما بررسی خواهیم کرد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر