هیتمن 3 موفق‌ترین بازی این فرنچایز نام گرفت

Untitled-1.jpg

این روزها بیشتر گیمرها و علاقه‌مندان دنیای بازی‌های کامپیوتری برای یک بار هم که شده اخبار و شایعات مربوط به بازی هیتمن 3 را دنبال کرده‌اند؛ چرا که این بازی تونسته برای خود 50 میلیون بازیکن دست و پا کند و موفق‌ترین سری این بازی‌ها لقب بگیرد.

اولین نسخه از سری بازی هیتمن در سال 2000 با نام Hitman: Codename 47 توسط شرکت IO Interactive عرضه شد و مورد استقبال تعداد زیادی از مردم قرار گرفت، چرا که در آن زمان کاربران زیادی مجذوب داستان این بازی شدند. در این 21 سال، چندین بازی از این سری فرنچایز محبوب و پرطرفدار عرضه شده است که آخرین بازی منتشر شده، هیتمن 3 می‌باشد. در این بازی همانند سری‌های قبلی، به شما ماموریت‌هایی داده می‌شود که شما باید با عنوان مامور 47 باید به درستی کار خود را انجام دهید، اما این بار مکان انجام این ماموریت‌ها در دبی، برلین، دارت موور و... است.

Untitled-2.jpg
-

براساس گزارشات منتشر شده، قرار است که در ژانویه 2022 (تیر 1401) به مناسبت دومین سال انتشار هیتمن 3، سه ویژگی جدید به این بازی اضافه شود:

  1. فناوری ری تریسینگ برای کامپیوتر
  2. حالت VR برای کامپیوتر
  3. حالت هدف گریزان

حالت هدف گریزان یک چالش مورد علاقه برای طرفداران این بازی است. براساس گزارش‌ها و اخبار مربوط به شرکت سازنده این بازی‌، در اوایل تیر 1401 اطلاعات بیشتری راجع به این چالش منتشر خواهد شد.

بنابر گفته‌های رئیس شرکت IO Interactive، این کمپانی به مناسبت سالگرد دومین سال انتشار این بازی و به پاس قدردانی از بازیکنانی که این بازی را حمایت کرده‌اند، علاوه بر سه ویژگی بالا، سوپرایز‌های بزرگی در دستور کار خود قرار داده است که نقشه های جدید، خط داستانی جدید و حالت‌های جدید برای بازی و... جزئی از سوپرایزهای این شرکت هستند.

این بازی برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس یک، ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر شده است و شما می‌توانید این بازی را هم‌اکنون خریداری و تجربه بکنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: eurogamer

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر