وان‌پلاس بعد از نصب یک اپلیکیشن روی موبایل کاربرانش با واکنش‌های تندی روبه‌رو شد

Untitled-1.jpg

وان‌پلاس به شکل خودسرانه‌ای اپلیکیشنی با نام وان‌پلاس بادز بر روی گوشی تمام کاربران نصب کرده‌، که بسیاری از کاربران خودش را خشمگین کرده است، که با واکنش بسیار منفی از سمت کاربران در پلی‌استور این اتفاقات رقم خورد.

در روز گذشته وان‌پلاس پس از انتشار و نصب این اپلیکیشن برای کاربرانش واکنش‌های بسیار منفی را دریافت کرد. یکی از کاربران به نام سگیو با انتقاد از این اتفاق خودسرانه به رسانه Android Authority گزارش کرده است. سگیو که از وان‌پلاس 6 استفاده می‌کند دیروز متوجه می‌شود که اپلیکیشنی با نام وان‌پلاس بادز دانلود شده و روی گوشی اون نصب شده است؛ کاربران دیگر نیز با چنین اتفاقی روبه‌رو شده‌اند که از ایرباد بی‌سیم وان‌پلاس استفاده نمی‌کنند و این ایرباد را ندارند.

در روز پایانی تیر ماه بود که شرکت وا‌ن‌پلاس از اولین ایربادز بی‌سیم خودش رونمایی کرد و حالا این اپلیکیشنی که سر از گوشی همه کاربران در آورد مربوط به این هدفون بی‌سیم بوده است. این اپلیکیشن برای انجام تنظیمات مربوط به این ایربادزها طراحی شده تا کاربران بتوانند در صورت مفقود شدن آن‌ها را ردیابی کنند و به‌روزرسانی‌های مربوطه را دریافت کنند. درحال‌حاضر، اپلیکیشن وان‌پلاس بادز فقط از گوشی‌های این برند پشتیبانی می‌کند.

کاربران بعداز این اتفاقات بسیار خشمگین شدند و تعدادی با رفتن در گوگل‌پلی و دادن امتیاز کم و یک ستاره نظرات منفی خود را بیان کرده‌اند که تمامی آن‌ها گلایه است. نکته جالب و قابل توجه این است که در این کامنت‌ها متوجه می‌شویم که امکان حذف این اپلیکیشن وجود ندارد!

این اولین باری نیست که شاهد این اتفاق هستیم که شرکتی اپلیکیشن خود را بدون اطلاع کاربرانش نصب می‌کند، در سال گذشته نیز گوگل بعد از معرفی و عرضه هدفون بی‌سیم پیکسل بادز، اپلیکیشن مربوطه گوگل بر روی گوشی کاربران نصب شد. بسیاری از کاربران نیز سال گذشته که از پیکسل ۳ و پیکسل ۴ استفاده می‌کردند متوجه شدند و با دادن امتیاز کم آن را جریمه کردند. اولین اتفاق اینچنینی هم استاب پیکسل بادز بدون اطلاع کاربران نصب شد و پس از عرضه در گوگل‌پلی، در گوشی‌های پیکسل با نرم‌افزار به‌روزرسانی‌شده در دسترس قرار گرفت.

وان‌پلاس نیز پشتیبانی این اپلیکیشن یعنی وان‌پلاس بادز را برای یک سری از گوشی‌هایی مانند وان‌پلاس ۷، وان‌پلاس ۷ تی، وان‌پلاس ۶ و وان‌پلاس ۶ تی فراهم کرده است.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر