وان پلاس بادز ؛ اولین هدفون تمام بی سیم وان پلاس 31 تیرماه معرفی می‌شود

وان پلاس بادز.jpg

وان پلاس این روزها در تدارک معرفی گوشی میانرده اما قدرتمند وان پلاس نورد است اما قرار است در کنار این گوشی، اولین هدفون تمام بی سیم وان پلاس بادز هم معرفی شود.

این روزها انتظار معرفی گوشی وان پلاس نورد، میانرده‌ای قدرتمند از وان پلاس را می‌کشیم که قرار است با قیمتی زیر 500 دلار عرضه شود. درواقع وان پلاس بعد از ایجاد افزایش قیمت در گوشی‌های پرچمدارش، برای از دست ندادن سهم بازار خود در بین کاربران گوشی‌های هوشمند، به فکر طراحی و عرضه وان پلاس نورد افتاده است. بنا به شایعات و اخبار، قرار است در تاریخ 31 تیرماه شاهد معرفی این گوشی باشیم.

از سوی دیگر مدتی است که منابع خبری مختلف مدعی هستند که در این تاریخ علاوه بر وان پلاس نورد، شاهد معرفی اولین هدفون تمام بی سیم وان پلاس، با نام وان پلاس بادز خواهیم بود. حالا اما وان پلاس در حساب رسمی توییتر خود از معرفی این هدفون تمام بی سیم خبر داده است که تاریخ معرفی آن هم دقیقا 21 جولای، یعنی 31 تیرماه است. بنابراین مشخص است که اخبار و شایعات در خصوص این هدفون بی سیم درست بوده‌اند. وان پلاس در توییتر خود چنین نوشته است:

حالا شما نام آن را می‌دانید. اولین هدفون بی سیم ما را در 21 جولای ببینید.

-

توییت وان پلاس درباره معرفی وان پلاس بادز.jpg
توییت وان پلاس درباره معرفی وان پلاس بادز -

بنا به شایعات، به نظر می‌رسد که اولین هدفون بی سیم وان پلاس، در دو رنگ سفید و مشکی معرفی شود که داخل گوشی (in-ear) بوده و طراحی آن شبیه به هدفون‌های سری Bullets باشد. یکی از ویژگی‌هایی که به هدفون بی سیم وان پلاس بادز نسبت داده می‌شود، قابلیت نویز کنسلینگ است اما وجود این قابلیت در این هدفون بی سیم هنوز رسما تایید نشده است.

علاوه بر اطلاعاتی که درباره هدفون بی سیم وان پلاس بادز منتشر شده است، تصویری از قسمت پایین وان پلاس نورد هم منتشر شده است. در این تصویر مشخص شده است که وان پلاس قصد دارد به تعدادی از طرفداران خوش شانس خود 10 گوشی اول وان پلاس نورد را به رایگان هدیه بدهد. البته باید بگوییم که این خبر هنوز رسما تایید نشده است.

تصویری از قسمت پایینی وان پلاس نورد.jpg
-

اخبار مرتبط:

مشخصات وان پلاس نورد ، میانرده 500 دلاری وان پلاس فاش شد

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر