وان پلاس نورد، میانرده جنجالی وان پلاس با قیمت عالی در راه است

وان پلاس نورد

وان پلاس برای حضور در بازار گوشی‌های میانرده و خوش قیمت، حالا قصد دارد تا گوشی میانرده نورد را معرفی و راهی بازار کند. این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 765G و دوربین اصلی و سلفی دوگانه در 20 تیرماه رونمایی خواهد شد.

وان پلاس کمپانی است که آن را با گوشی‌های قدرتمند و پرچمدار اما خوش قیمتش می‌شناسیم، پرچمدارانی که قیمتشان بسیار کمتر از رقبا بود. بعد از وان پلاس 8 پرو اما سیاست وان پلاس به کلی تغییر کرد و شاهد افزایش قیمت این پرچمداران بودیم. حالا روز گذشته وان پلاس با انتشار بیانیه‌ای، از تولید و عرضه گوشی‌های میانرده جدید خود با نام وان پلاس نورد خبر داده است.

پیشنهاد فیسیت : خداحافظی وان پلاس با عنوان پرچمدار اقتصادی؛ وان پلاس بعدی کیست؟

البته وان پلاس طی این بیانیه، اعلام کرده است که اگرچه به محصولات پرچمدار خود مفتخر است اما این کمپانی همچنان قصد دارد پرچمداران بیشتری با فناوری‌های روز دنیا تولید کند. اما حالا وان پلاس می‌خواهد از طریق سری جدید محصولاتش که میانرده هستند، تجربه وان پلاس را برای کاربران بیشتری در سراسر دنیا فراهم کند.

در حال حاضر ارزان قیمت‌ترین گوشی وان پلاس، 699 دلار قیمت دارد اما وان پلاس قصد دارد تا با با عرضه گوشی‌های سری نورد، هم تنوع محصولات خود را بالا ببرد و هم دوباره بتواند با گوشی‌های نورد خود، در بازار گوشی‌های خوش قیمت، جایگاه سابق خودش را بدست بیاورد.

هنوز هیچ اطلاعی درباره ظاهر و قیمت وان پلاس نورد نداریم اما می‌دانیم که این گوشی برای اولین بار در اروپا و هند عرضه خواهد شد و سپس به آمریکای شمالی خواهد رسید.

با توجه به شایعات و اطلاعات، می‌دانیم که وان پلاس نورد از پردازنده اسنپدراگون 765G کوالکام بهره خواهد برد که اگرچه پردازنده پرچمداری نیست اما بسیار قدرتمند است. از طرفی با توجه به شایعاتی که درباره عرضه وان پلاس Z یا وان پلاس 8 لایت شنیده بودیم، می‌توانیم احتمال بدهیم که این گوشی‌ها در اصل همان وان پلاس نورد باشند. بنابراین می‌توانیم بگوییم که وان پلاس نورد از نمایشگر 6.55 اینچی از نوع OLED با رفرش ریت 90 هرتزی بهره خواهد برد. ضمنا انتظار داریم که این گوشی از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 16 مگاپیکسلی هم دوربین‌های اصلی این گوشی را تشکیل می‌دهند. ضمنا انتظار داریم که این گوشی از دوربین سلفی دوگانه 8 و 32 مگاپیکسلی بهره ببرد.

وان پلاس قصد دارد تا این گوشی را در تاریخ ده جولای یعنی 20 تیرماه در هند رونمایی کند. بنابراین برای کسب اطلاعات دیگر درباره این گوشی باید تا آن زمان منتظر بمانیم.

اخبار مرتبط:

وان پلاس 8 و 8 پرو؛‌ پرچمداران 2020 وان پلاس معرفی شدند

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر