پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در نیمه اول ۲۰۲۰ مشخص شدند

Untitled-1.jpg

شرکت اپل بار دیگر قدرت‌نمایی کرد و با فروش 37.7 میلیون نسخه از آیفون 11 توانسته گوی رقابت را در نیمه‌ اول سال 2020 از رقیبانش برباید و تبدیل به پرفروش‌ترین موبایل بازار شود.

شرکت تحقیقاتی Omdia گزارشی منتشر کرده است که در آن 10 موبایل پرفروش نیمه اول سال میلادی را معرفی کرده است که در بالای این جدول آیفون 11 دیده می‌شود. دلیل این فروش را قیمت پایین این نسخه نسبت به آیفون 11 پرو می‌توان شناخت و نکته مهم اینجاست که با توجه به قیمتش از پردازنده‌ی قدرتمند A13 Bionic اپل استفاده کرده است.

اپل در سال گذشته نیز در همین زمان در صدر جدول فروش گوشی در نیمه‌ اول سال دیده می‌شد اما تغییری که امسال نسبت به سال گذشته اتفاق افتاده فروش آیفون است که به نسبت آیفون XR افزایش پیدا کرده است. در سال گذشته شاهد بودیم که این شرکت آمریکایی توانست 26.9 میلیون نسخه از آیفون XR را به فروش برساند که هنوز هم در جدول زیر دیده می‌شود.

شرکت اپل هر 5 نامزد خود را در این لیست می‌بیند، که این کمپانی آمریکایی 8.7 میلیون از آیفون SE در این بازه زمانی توانسته است به فروش برساند. آیفون SE در رتبه پنجم این جدول قرار گرفته است که برادر خودش یعنی آیفون XR در یک رتبه پایین‌تر با فروش 8 میلیونی می‌بیند.

یکی دیگر از مواردی که بسیار مورد توجه است، این است که آیفون 11 پرو به نسبت پرومکس فروش بسیار کمی را به ثبت رسانده و این گوشی قوی هیکل فقط یک میلیون بیشتر از برادر خودش فروش داشته و در رتبه 7 قرار گرفته است.

omdia-h1-2020-best-selling-phones-copy.jpg
-

سایر شرکت‌ها نام خود را کم رنگ‌تر نسبت به اپل در این لیست می‌بینند و تنها نماینده سامسونگ یعنی گلکسی A51 فقط با فروش 11.4 میلیون نسخه‌ای توانسته جایگاه دوم را به‌دست آورد که میبینیم فاصله‌ی اول تا دوم در این لیست فروش چقدر زیاد است.

در ادامه این جدول که رجوع کنیم در رتبه سوم و چهارم گوشی‌های ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو را مشاهده می‌کنیم که فروش ‌آن‌ها به ترتیب 11 و 10.2 است که نشان از پرفروش بودن این دو دستگاه می‌دهد. در رتبه‌های هشتم و نهم نیز بازهم نماینده‌های شیائومی را می‌بینیم که با نام‌های ردمی 8A و ردمی 8 توانسته‌اند فروشی 7.3 و 6.8 میلیونی داشته باشند تا در نیمه اول امسال موبایل‌های اپل ، سامسونگ و شیائومی بتوانند لقب پرفروش‌ترین‌ها را به خودشان دهند.

اخبار مرتبط:

تراشه‌ی A14 Bionic، قوی‌ترین پردازنده‌ی موبایلی خواهد بود

لیست قیمت گوشی هوشمند ، هفته اول شهریورماه 99

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر