کاویار از آیفون ۱۲ پرو سفارشی با طرح ترامپ و بایدن رونمایی کرد

Untitled-2.jpg

کمپانی کاویار یک شرکت روسی است که در زمینه طراحی آیفون‌های خاص و لاکچری سابقه درخشان و طولانی دارد که و البته برخی از این طراحی‌ها گاها عجیب و غریب نیز هستند. اما اکنون یک طراحی سفارشی از آیفون 12 منتشر شده است که نام آن Sands of Time است؛ معنی این طراحی شن‌های زمان است، در این طراحی از تصویر دونالد ترامپ و جو بایدن استفاده شده است که دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بودند. بر روی این تصاویر ۷۵۰ قطعه‌ی طلایی به اندازه‌ی شن به مانند یک ساعت شنی در کنار یکدیگر استفاده شده است.

شرکت کاویر درباره این طراحی توضیحات کاملی ارائه داده است که در بخش پشتی این آیفون، خطوط پرچم آمریکا و ۵۰ ستاره‌ی قرار گرفته از جنس تیتانیوم است که ساخته شده است. شرکت کاویر در رابطه با طراحی این آیفون گفته است که این طرح ساعت شنی نمادی از تغییر دائمی زمان است، این گفته‌ها به این معنی است که نامزد جمهوری خواهان راه را برای دموکرات‌ها باز خواهند کرد.

این شرکت روسی گفته است که قرار است از این طراحی فقط و فقط 46 نسخه تولید شود که عدد 46 به نشانه‌ی چهل و شش رییس جمهوری است که در تاریخ آمریکا وجود داشته‌ است. همچنین کاویار همچنین گفته است که از این طراحی می‌توان در آیفون‌های ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس استفاده کرد.

این کمپانی روسی تصمیمی گرفته است تا کاربران با توجه به آیفون انتخاب شده و حافظه‌‌ی داخلی آن، برای تهیه این تلفن همراه خاص مبلغی ما بین ۱۴۹۰۰ تا ۱۹۰۵۰ دلار بپردازند که هم اکنون نیز افراد می‌توانند برای سفارش این گوشی خاص اقدام کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر