گلکسی A71 سامسونگ رونمایی شد

گلکسی A71 سامسونگ

سامسونگ گلکسی ای ۷۱ (Galaxy A71) با اسنپدراگون ۷۳۰ و دوربین چهارگانه رسما معرفی شد.

بعد از مدت‌ها شایعه، بالاخره سامسونگ از گوشی گلکسی A71 خود رونمایی کرد. گلکسی ای ۷۱ به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن FHD+ مجهز شده است. در گذشته شاهد استفاده از این پنل در گوشی گلکسی A70 بودیم، با این تفاوت که محصول جدید سامسونگ به جای بریدگی، از نمایشگر روزنه دار برای قرار دادن دوربین سلفی بهره می برد. ابعاد گوشی گلکسی ای ۷۱ برابر با 7.7 × 76.0 × 164.6 میلی متر بوده و وزن آن به 179 گرم می رسد.

قلب تپنده گوشی گلکسی ای ۷۱ پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ است. خریداران می توانند گوشی گلکسی A71 را با 6/8 گیگابایت رم سفارش دهند که البته هر دو مدل دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی هستند. انرژی گلکسی A71 را یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی، تامین می کند. گلکسی A71 دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ با رابط کاربری One UI 2.0 است.

سامسونگ برای دوربین گلکسی ای ۷۱ از ۴ سنسور استفاده کرده است. سنسور اصلی دوربین گوشی گلکسی A71 دارای رزولوشن 64 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.8 است. این سنسور توسط یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو همراهی می شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده کنند.

زمانی برای عرضه این گوشی و حتی قیمت این گوشی سامسونگ اعلام نکرده است.

منبع خبر: phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر