گوشی ریلمی C3 رونمایی شد؛ یک تلفن قدرتمند 100 دلاری

سب.jpg

بالاخره Realme C3 بعد از گذشت هفته‌ها به بازار عرضه شده است این تلفن یکی از میان‌رده‌های ارزان قیمت شرکت ریلمی است. این دستگاه بالاخره امروز بعد از مدت‌ها تاخیر عرضه شد که یکی از قدرتمندترین و ماندگارترین تلفن های موجود در بازار با بودجه‌ای حداقلی است.

احتمالاً بزرگترین تغییر این دستگاه نسبت به بقیه تلفن‌های ریلمی پردازنده هلیو G70 است، که اولین بار این پردازنده قدرتمند در سری C استفاده می‌شود. این پردازنده هشت هسته‌ای از دو هسته Cortex-A75 و شش هسته Cortex-A55 تشکیل شده است. این امر باعث می‌شود این گوشی بالاتر از Realme 5 قرار گیرد. چرا که عملکرد پردازنده این گوشی بهتر از Realme 5 است ، زیرا پردازنده Cortex-A75 G70 جدیدتر و قدرتمندتر از پردازنده اسنپدراگون 665 است.

realme-C3-resize-1200x675.jpg
-

دومین ویژگی قابل توجه ریلمی C3 ، باتری 5000 میلی آمپری است که 1000 میلی آمپر ساعت بیشتر از ریلمی C2 است که مطابق با دستگاه های اخیر شیائومی است که رونمایی شده‌اند.

سایر مشخصات فنی ریلمی C3

طراحی مقاوم در برابر ضربه

دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی

صفحه نمایشLCD 6.5 اینچی HD پلاس

پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان

درگاه microUSB که نبودن پورت USB-C باعث به چشم آمدن نقاط ضعف این دستگاه می‌شود

این دستگاه از اندروید Android 10 به عنوان سیستم‌عامل پایه استفاده می‌کند

و در نهایت نباید انتظار داشتن حسگر اثر انگشت را از این میان‌رده داشت

قیمت مدل پایه این میان رده که با سه گیگابایت رم و 32 گیگ حافظه داخلی (98 دلار) ارائه می‌شود و برای مدل دوم این دستگاه که 4 گیگابایت رم و 64 گیگ حافظه داخلی دارا می‌باشد ارائه خواهد شد. این فروش ابتدا در هندوستان و در روز 14 فوریه آغاز خواهد شد.

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر