تا ماه آینده منتظر معرفی اولین گوشی با دوربین 192 مگاپیکسلی باشید

OnePlus-7T-vs-Huawei-P30-Pro-camera-detail.jpg

اشتهای سیری ناپذیر کمپانی‌های سازنده گوشی همچنان ادامه دارد و گویا تا ماه آینده، شاهد معرفی اولین گوشی دنیا با دوربین 108 مگاپیکسلی خواهیم بود.

مدت‌هاست که حوزه دوربین و به صورت دقیق‌تر مگاپیکسل دوربین به یکی از حوزه‌های رقابت کمپانی‌های بزرگ تولید کننده گوشی تبدیل شده است. تا جایی که امروزه دوربین‌های 48 و 64 مگاپیکسلی در گوشی‌های میانرده، اصلا عجیب نیست. ضمنا پرچمدارانی مانند گلکسی اس 20 اولترا و شیائومی Mi 10 Pro به دوربین‌ 108 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

با این وجود به نظر می‌رسد که کمپانی‌های تولید کننده موبایل، علاقه سیری ناپذیری به افزایش مگاپیکسل دوربین‌ گوشی دارند. درواقع ماجرا اینجاست که یکی از افشاگران حوزه تکنولوژی با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo پستی را منتشر کرده که از معرفی اولین گوشی مجهز به دوربین 192 مگاپیکسلی در ماه آینده خبر می‌دهد.

این افشاگر در ادامه توضیح داده است که اولین گوشی دنیا با دوربین 192 مگاپیکسلی، از پردازنده اسنپدراگون 765 بهره خواهد برد. بنابراین با یک گوشی پرچمدار با قیمت نجومی مواجه نیستیم و این خبر خوبی است. گفتنی ایتاست که پردازنده اسنپدراگون 765 از دوربین‌های 192 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند اما این پشتیبانی تنها برای عکس برداری‌هایبارداری‌های ساده است و در رزولوشن بالا، این پردازنده قادر نیست پردازش‌های مربوط به HDR و سایر قابلیت‌های مربوط به ترکیب چند فریم را انجام دهد.

اولین گوشی با دوربین 192 مگاپیکسلی متعلق به کدام کمپانی است؟

سوالی که شاید ذهن همه ما را به خود مشغول کرده است، این است که کدام کمپانی قصد دارد اولین گوشی دنیا با دوربین 108 مگاپیکسلی را عرضه کند؟ خب برای پاسخ به این سوال، باید ببینیم که چه کمپانی‌هایی قصد معرفی گوشی در ماه آینده را دارند. تا به اینجا می‌دانیم که ال جی تصمیم دارد در ماه آینده یک گوشی میانرده 5G با پردازنده‌ی اسنپدراگون از سری 700 را دارد.

اما یک احتمال دیگر هم وجود دارد. شیائومی مدت‌هاست که تلاش زیادی برای معروف و محبوب شدن می‌کند و جالی است بدانید که اولین گوشی دنیا با دوربین 108 مگاپیکسلی را هم شیائومی معرفی و راهی بازار کرد. بنابراین اصلا عجیب نیست که این کمپانی‌ِ جویای نام، باز هم بخواهد هنر خود را به رخ همگان بکشد و اولین گوشی دنیا با دوربین 192 مگاپیکسلی را راهی بازار کند.

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر