احتمال معرفی سه مدل تراشه اگزینوس سامسونگ در سال ۲۰۲۱

Untitled-1.jpg

براساس شایعاتی و اخباری که این روزها منتشر می‌شود گفته می‌شود که سامسونگ می‌خواهد در ادامه سال میلادی 2021 از سه مدل تراشه‌ی اگزینوس پرده بردارد که قرار است دو مدل از این پردازنده‌ها به پردازنده گرافیکی AMD مجهز شوند.

وب‌سایت جی‌اس‌ام‌آرنا گزارشی منتشر کرده، که در رابطه با پستی که حساب کاربری Ice Universe در توییتر منتشر کرده صحبت کرده؛ در این پست اعلام شده است که سامسونگ در سال 2021 از سه مدل تراشه اگزینوس پرده برمی‌دارد. از این پرازنده‌ها یکی میان‌رده خواهد بود، دیگری تراشه بالارده خواهد بود و سومین پردازنده نیز پرچمدار خواهد بود که گفته می‌شود دو مدل از این تراشه‌ها به پردازنده گرافیکی AMD مجهز خواهند شد.

شایعات نیز حاکی از آن است که در ماه ژوئن شاهد رونمایی از اولین تراشه سامسونگ با پردازنده گرافیکی AMD خواهیم بود و اولین گوشی که با این تراشه به بازار خواهد آمد سال آینده میلادی خواهد بود؛ البته این موضوع فقط در حد شایعه است و به تایید رسمی نرسیده است.

این تراشه‌های سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند استفاده خواهند شد؛اما گفته می‌شود که ممکن است این پردازنده‌ها برای لپ‌تاپ‌هایی با ویندوز 10 نیز استفاده شود. به گزارش ZDNet Korea، اگزینوس ۲۲۰۰ در سه‌ماهه سوم امسال معرفی خواهد شد. لپ‌تاپ‌های قبلی سامسونگ که با تراشه ARM راهی بازار شده‌اند، از تراشه اسنپ‌دراگون استفاده می‌کنند.

انتظار می‌رود که تراشه میان‌رده سامسونگ زودتر وارد بازار شود و جایگزین پردازنده اگزینوس ۸۵۰ شود. اولین اطلاعات فاش‌شده از این تراشه به این موضوع اشاره دارند که این محصول با شماره مدل S5E5515 شناخته می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر