گلکسی ام ۱۲ با تراشه اگزینوس ۸۵۰ در گیک‌بنچ دیده شد

Untitled-1.jpg

امروز در گیک‌بنچ دستگاهی با شماره سریاله SM-M127F ثبت شده است که گفته می‌شود این اطلاعات مربوط به گلکسی ام 12 است. این دستگاه قرار است با باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی و با دوربین چهارگانه به بازار عرضه شود.

کمپانی سامسونگ ظاهراً اطلاعات مربوط به گلکسی ام ۱۲ را در گیک‌بنچ منتشر کرده، چرا که قرار است این دستگاه مدتی دیگر راهی بازار شود. حالا اطلاعات جدیدی در اختیار ما قرار گرفته‌ است؛ به عنوان مثال گلکسی M12 با تراشه اگزینوس ۸۵۰ راهی بازار خواهد شود. این در حالی است که تا قبل از افشا این اطلاعات می‌دانستیم که فقط گلکسی A21s از پردازنده اگزینوس 850 بهره می‌برد.

galaxy-m12-geekbench.webp
-

این دستگاه یعنی گلکسی ام 12 با شماره مدل SM-M127F در گیک‌بنچ دیده شده، که در بخش‌های آزمایشی امتیازات قابل قبولی را کسب کرده است. برای مثال گلکسی M12 در آزمایش تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۷۹ و در آزمایش چندهسته‌ای امتیاز ۱۰۲۹ را کسب کرده است. این تلفن هوشمند از سه گیگابایت رم بهره می‌برد و قرار است با اندروید 11 راهی بازار شود.

براساس شایعات و گزارشات قبلی طراحی این دستگاه بسیار شبیه به گلکسی A42 خواهد بود و قرار است با باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شود. گلکسی M12 صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی خواهد داشت و چهار دوربین پشت با حسگرهای ۱۳ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر