سامسونگ گوشی ارزان قیمت گلکسی M11 را با دوربین سه‌گانه رونمایی کرد

m11.jpg

سامسونگ دقایقی پیش از گوشی ارزان قیمت جدید خود با نام گلکسی M11 با دوربین اصلی سه گانه و باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد.

شرکت سامسونگ یکی از اقتصادی‌ترین موبایل های خود را با نام گلکسی M11 رونمایی کرده که از همین حالا فروش قابل توجهش در بازار هند قابل پیش‌بینی است و دلیل این پیشبینی قیمت پایین و در عین حال مشخصات فنی جذاب این دستگاه است. سامسونگ گلکسی ام ۱۱ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و دوربین سه گانه رسما در سایت سامسونگ امارات متحده عربی معرفی شده است.

gsmarena_002.jpg
-

گلکسی M11 از نمایشگر ۶.۴ اینچی LCD با رزولوشن HD+ بهره می‌برد که در سمت چپ بخش بالای این صفحه نمایش دوربین سلفی پانچ شده دیده می‌شود. اگرچه پردازنده این گوشی مشخص نشده است اما سامسونگ اعلام کرده که این گوشی از پردازنده ۸ هسته‌ای با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. در کنار آن باید به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش هم اشاره کنیم.

در قاب پشتی گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی M11 شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که به‌صورت عمودی تعبیه شده‌اند. دوربین اصلی از نوع ۱۳ مگاپیکسلی است و در کنار آن دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۵ درجه‌ای و دوربین تشخیص عمق دیده می‌شود. کاربران برای فیلمبرداری با این گوشی می‌توانند از حداکثر رزولوشن ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه استفاده کنند. در ضمن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را برعهده دارد.

wwewe.jpg
-

این گوشی اقتصادی سامسونگ از باتری غول‌پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی نباید وجود جک هدفون و پشتیبانی از دو سیم‌کارت را از قلم بیندازیم. تاریخ دقیق عرضه و قیمت گلکسی M11 هنوز اعلام نشده است.


مقالات مرتبط:

راهنمای خرید گوشی های سری A سامسونگ 2019 ؛ قدرتمندانی خوش قیمت

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

dfefef.jpg
رنگ بندی گلکسی M11 -

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر