یک شرکت هواپیمایی لوکس به مسافران خود هدست اپل ویژن پرو ارائه می‌کند

apple vision.jpg

اکنون، مسافران شرکت هواپیمایی لوکس بِئوند (Beond) با هدست جدید اپل می‌توانند در پروازهای طولانی از خستگی خلاص شوند.

بِئوند، با همکاری با هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو، تجربه سفرهای هوایی را به یک سطح جدید ارتقاء داده است. این شرکت پیشرو در زمینه پروازهای لوکس تفریحی اعلام کرده است که از ماه ژوئیه ۲۰۲۴، هدست‌های پیشرفته اپل را به مسافران خود در پروازها به مقصد مالدیو ارائه خواهد داد.

تِرو تاسکیلا، مدیرعامل بئوند، در بیانیه‌ای به رسانه‌ها اظهار کرده است: "هدست اپل ویژن پرو تجربه سرگرمی درون هواپیما را بهبود می‌بخشد و ما افتخار داریم که اولین شرکت هواپیمایی هستیم که این تکنولوژی را به مسافران خود ارائه می‌دهیم.

علاوه بر فیلم‌ها و بازی‌های فعلی درون هواپیما، بئوند از قابلیت‌های غوطه‌ور کننده ویژن پرو استفاده می‌کند تا به نمایش استراحتگاه‌ها و فعالیت‌های تفریحی موجود در جزایر مالدیو بپردازد.

beond-ailine-inside.webp

از زمان معرفی هدست واقعیت مجازی اپل، نظرات مختلفی ارائه شده است؛ با این حال، بیشتر از منتقدان به پتانسیل آن برای بهبود تجربیات کاربران در مواقعی مانند پروازهای طولانی اظهار نظر مثبت دارند.

شرکت تولیدکننده آیفون با درک اهمیت این موضوع، حالت "سفر" را در سیستم‌عامل visionOS گنجانده است تا تصاویر نمایش داده‌شده درون هدست را برای مسافران در حال حرکت استوار کند. این امکان به مسافران بئوند این اجازه را می‌دهد که فیلم‌ها را راحتاً روی پرده‌های مجازی بزرگ تماشا کنند یا بدون نیاز به دست، محتوای مقصد را کاوش کنند.

عرضه اپل ویژن پرو با گسترش مستمر شبکه پروازهای تفریحی بئوند هماهنگ شده است؛ این هواپیمایی در سال ۲۰۲۳ پروازهای خود را از قطب‌های اصلی در اروپا و خاورمیانه به ماله، پایتخت مالدیو، گسترش داده است. پروازهایی از میلان، دبی و بانکوک نیز تا میانه‌ی ۲۰۲۴ راه‌اندازی خواهند شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: flybeond

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر