به گفته صداپیشه آرتور مورگان، بازی Red Dead Redemption 3 عرضه خواهد شد

red-dead-redemption-2.jpg

راجر کلارک، صداپیشه شخصیت آرتور مورگان در بازی Red Dead Redemption، اعلام کرده است که به نظر او قسمت سوم این بازی ساخته خواهد شد اما احتمال برگشت شخصیت آرتور مورگان بسیار کم است.

درحالی که تمام نگاه‌ها به اولین تریلر منتشر شده از بازی Grand Theft Auto 6 جذب شده است، باید به خاطر داشته باشیم که شرکت راک‌استار یک سری بازی بزرگ و بسیار محبوب دیگر به نام Red Dead Redemption را در اختیار دارد که قابلیت ساخت نسخه‌های زیادی را داراست. صداپیشه شخصیت آرتور مورگان به تازگی اعلام کرده است که این جهان غرب وحشی، پتانسیل ساخت نسخه سوم را دارد و در نهایت ساخته خواهد شد.

طرفداری در شبکه اجتماعی توییتر، سوالی در رابطه با آینده فرنچایز رد دد ریدمپشن از راجر کلارک پرسیده بود و در پاسخ اعلام کرد که هیچ‌گونه اطلاعی راجع به زمان انتشار نسخه جدید این عنوان ندارد اما اطمینان دارد که یک روز قسمت سوم این بازی منتشر می‌شود و از بازگشت آرتور مورگان، چندان مطمئن نیست.

Dead-Redemption-3.jpg
-

او در جواب طرفدار نوشته است: "مطمئن هستم که روزی بازی RDR3 را می‌بینیم و از زمان انتشار آن اطلاعی ندارم ولی روی شخصیت آرتور مورگان حساب نکنید. حس می‌کنم که داستان او به صورت کامل بیان شده است."

در ماه گذشته، شرکت Take-Two آمار فروش بازی Red Dead Redemption 2 را اعلام کرد و طبق این آمار، بیش از 57 میلیون نسخه از بازی به فروش رسیده است و رویداد جمعه سیاه (Black Friday) نیز به پیشرفت فروش این بازی کمک شایانی کرد و توانست رکورد بالاترین تعداد بازیکن هم‌زمان این بازی در استیم را برای خود به ثبت رساند.

بعضی از لیکرها ادعا کردند که نسخه بازسازی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس این بازی در دست توسعه بوده‌ اما به دلیل تمرکز بر روی ساخت بازی GTA 6، شرکت سازنده را مجبور به لغو برنامه بازسازی کرده است.

این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های PS4 ،Xbox One و کامپیوتر در دسترس است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر