آنتونی استار، آماده صداپیشگی شخصیت هوم‌لندر در مورتال کامبت 1 بود

antony starr homelander.jpg

طبق گفته آنتونی استار، بازیگر شخصیت هوم‌لندر در سریال the boys، آمادگی حضور در بازی مورتال کامبت 1 به عنوان صداپیشه شخصیت هوم‌لندر را داشته و هنوز دلیل اصلی عدم حضور او نامشخص است.

چندی پیش، آنتونی استار در جواب یکی از طرفداران مبنی بر حضور او در بازی مورتال کامبت 1 به عنوان صداپیشه شخصیت هوم‌لندر، جواب منفی داد و پس از اعلام این موضوع، طرفداران این شخصیت در حال ابراز نارضایتی خود در این رابطه هستند.

بعضی از طرفداران، غیاب او را به دلیل مشکلات زمان‌بندی و عده‌ای دیگر در حال انتشار پیام‌هایی مبنی بر عدم توافق بر مسائل مالی توسط وارنر بروس می‌دانند. به هر حال، به دلیل سکوت استودیو NetherRealm، صداپیشه این شخصیت در بازی مورتال کامبت 1 نامشخص مانده است.

به تازگی کاربری در سایت ردیت، پیغامی مبنی بر ناراحتی از عدم حضور آنتونی استار در بازی مورتال کامبت 1 منتشر کرده است و استار نیز به این پیام پاسخ داده و اعلام کرده که آمادگی حضور در بازی را داشته است. او به سوال هیچ کاربر دیگری پاسخ نداد و هنوز عدم حضور او در بازی مشخص نشده است.

antony-starr-said-he-was-open-to-voicing-homelander-in-mk1-v0-f3rdl5ncee4c1.jpg
پاسخ آنتونی استار به کاربری در سایت ردیت -

عدم حضور او در بازی بسیار ناامیدکننده است؛ چراکه دیگر شخصیت‌های میهمان مانند Omni-Man و Peacemaker، به ترتیب توسط صداپیشه اصلی آن‌ها یعنی J.K. Simmons و John Cena صداگذاری شده است. پیش از این، خبری مبنی بر حضور آنتونی استار در بازی Call of Duty منتشر شد، بنابراین می‌توان مطمئن بود که این بازیگر با حضور در بازی‌های ویدیویی مخالف نیست.

البته احتمال دارد که این اظهار نظرها تنها یک شوخی با طرفداران باشد چراکه استودیو NetherRealm، حضور یا عدم حضور این شخصیت را تایید نکرده است.

به هر حال، می‌توانیم مطمئن باشیم که این شخصیت، آخرین مبارز میهمان در میان دی ال سی‌ها خواهد بود. چندی پیش، گیم‌پلی Quan Chi منتشر شد و نگاه کوتاهی به شخصیت Peacemaker را به ما ارائه داد که احتمال حضور او به عنوان کاراکتر بعدی را بالا می‌برد و اگر ترتیب انتشار شخصیت‌ها حفظ شود، پس از آن یکی از کاراکترهای بازگشتی به بازی اضافه خواهد شد و آخرین مبارز، هوم‌لندر خواهد بود.

شخصیت کوآن چی، در تاریخ 14 دسامبر (23 آذر) به بازی اضافه خواهد شد و انتشار مبارز بعدی، زمان زیادی به طول نخواهد انجامید؛ همچنین شخصیت Khameleon در تریلر Quan Chi نمایش داده شد و در دی ماه به لیست مبارزان Kameo اضافه خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر